23-06-2013, 09:06 PM
Len Skrev:TimeToWatch.dk Skrev:Røv træls...Kunne være fint hvis du kunne smide urets serie nr. og individuelle produktions nr., så det evt. kan identificeres, hvis vi skulle få noget tilbudt.
/Mads
Jeg tror at alt er afleveret til forsikrings selskabet, men skulle de være dumme nok og forsøge at afsætte det offentligt i
Dk så send mig en pb. Der er ikke mange Pam 176 så vidt jeg er orienteret.
Det stjålne PAM 176 har følgende numre.
Serie nr OP6724BB1255242
J509/700.
Det er undertegnede, der var så uheldig at få stjålet sit PAM 176, tilbage i begyndelsen af november 2012.
Historien er som beskrevet af Hans Henrik, dog med den bemærkning, at jeg kun nåede at gå få meter op af gaden efter at have skubbet fyren væk, før jeg følte at "noget var galt", dernæst at mit kæreste materielle eje, var væk.
Jeg vendte mig om og så ham løbe i retning af Gothersgade. Jeg både råbte "stop ham" og "stop tyven" og løb efter ham, men han var væk, da jeg selv nåede ned på Gothersgade. Det er alfa og omega, i sådan en situation, at man får råbt "stop tyven". Ellers møder man ingen forståelse hos forsikringsselskaberne.
Jeg er lykkelig over at jeg vidste dette, og giver herved rådet videre. Ingen anskrig = ingen erstatning. Husk det.
Politiets ufattelige bureaukrati samt mangel på ressourcer, oven i et forsikringsselskabs sagsbehandling, er ikke et match, der skaber hurtig ekspedition. Udelukkende fordi jeg var konstant opfølgende overfor alle involverede, kunne jeg "allerede" i maj måned modtage erstatningen, 37.000 kr.
Næsten 8 måneder efter tyveriet, lykkedes det mig så i øvrigt i går lørdag den 22. juni 2013, igen at blive ejer af et PAM 176.
Hans Henrik, tak for dit gode initiativ her på forummet, med at advare mod tyvegodset. Jeg håber vi måske når, at ses inden bryllup i august
Bedste hilsner fra
Kjeld

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)