30-06-2013, 10:01 PM
Man er vel ikke snobbet fordi man påstår der ikke er ur for 77k i en DS,
det tror jeg rent faktisk vi stort set alle sammen kan blive enige om, uanset hvor stor Rolex fan man så ellers er.
Lige netop med Rolex betaler man altså også for en del X-factor,
og som jeg ser det er det mere det man skal gøre op med sig selv om man vil betale for.
Personlig syntes jeg DSeren er den fedeste luksus diver på markedet,
og jeg ville heller eje det ur end feks. AP's diver som jeg også har prøvet, men heldigvis er der noget for enhver smag.
Helson urene syntes jeg giver en fin value men for mig skiller de sig altså ikke specielt ud fra mange andre micro mærker,
på nogle herre ure syntes jeg diamanter er fedt feks en Daytona men her finder jeg det en anelse tåbelige.
Så er der vist mange designere som skulle lade livet Faurschou
det tror jeg rent faktisk vi stort set alle sammen kan blive enige om, uanset hvor stor Rolex fan man så ellers er.
Lige netop med Rolex betaler man altså også for en del X-factor,
og som jeg ser det er det mere det man skal gøre op med sig selv om man vil betale for.
Personlig syntes jeg DSeren er den fedeste luksus diver på markedet,
og jeg ville heller eje det ur end feks. AP's diver som jeg også har prøvet, men heldigvis er der noget for enhver smag.
Helson urene syntes jeg giver en fin value men for mig skiller de sig altså ikke specielt ud fra mange andre micro mærker,
på nogle herre ure syntes jeg diamanter er fedt feks en Daytona men her finder jeg det en anelse tåbelige.
Så er der vist mange designere som skulle lade livet Faurschou
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)