15-07-2013, 10:50 AM
Corum laver ganske fine ure og deres bundniveau mener jeg ligger ok højt. Der er godt nok fortrinsvis tale om ETA værker, men de er da ganske pænt modificeret på selv de billigste modeller. Desuden har de en række finere modeller, hvor den får ok gas og det er bestemt med til at hæve niveauet. Når det så er sagt mener jeg absolut ikke Corum får det ud af mærket de har potentiale til. Man kører med en række modeller, der i min bog er lidt FOR sejlsportsorienteret med Admirals Cup modellen, samt disse Bobble modeller, der alt i alt gør Corums "brede sortiment" for outreret. Dernæst er springet op til deres mere high-end (Golden Bridge, Tourbillons) orienterede modeller for stort. Potentiallet er der bestemt men de mangler et los i r.... og en JC Biver til at lave den turn-around der kan få mærket op i gear
Anyway et Bobble for 7.500 kr. er en fin pris og meget ur for pengene hvis man da ellers kan lide designet. Men du bliver nok gift med det, hvilket lyder til at være fint for dig
/Mads
Anyway et Bobble for 7.500 kr. er en fin pris og meget ur for pengene hvis man da ellers kan lide designet. Men du bliver nok gift med det, hvilket lyder til at være fint for dig
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)