Er denne kommet til DK? GP Chrono Hawk
Wauu. Tusinde tak for det indsigtsfulde svar, Faurschou.

@Fifty Fantoms. Jeg har kigget på uret flere gange, og det ser fedt ud. Fås vist fra lidt over 40k (edit: denne pris var vist noget optimistisk) og opefter. At mærket går under radaren er et plus, men måske uret er lidt for konservativt i sin fremtræden til mig. Spændende at du har et ur fra producenten på vej. Glæder mig til at læse og se mere.

@JLC NS: Jeg overvejede kraftig dette ur, da jeg læste, at Kim ville sælge sit (som nu er til salg hos Bo). Mindes dog at have læst Kim skrive, at uret er svært at sælge, og jeg er ikke parat til at købe endnu en keeper. Slet ikke hvis uret bliver det imod mit ønske.

@Ploprof: Uret er FOR distink til mig. Det er stort på den dårlige måde IMO - som i 'klodset'.

@Big Ingenieur: Jeg har tidligere været meget tændt på dette (og ME), men urene gjorde ikke så meget for mig, da jeg fik dem på armen. Så skulle det da lige være den superfede guldmodel, som du har, men det har jeg ikke $ til. Har kigget lidt på Plastiki, men tilkøbet af en lænke gør, at uret bliver for dyrt, synes jeg.

Jeg var forbi Klarlund i dag for at hente mit PAM305, som er blevet justeret. Her så jeg et par lækre ure, som lige var mig, hvis de bare havde automatisk optræk.

(På forhånd undskyld den elendige billedkvalitet - det var disse billeder eller ingen.)

PAM422
İmage

PAM372
İmage

PAM305, PAM372 og PAM422
İmage

Jeg så også et ur, som jeg har spurgt ind til her på forum, men som ikke er mig, som jeg formodede.
İmage

Jeg fik et par kataloger med Panerai Special Editions - samt en rigtig god snak, som varede mere end en time - så nu er der noget at savle over, når drengene er lagt i seng.
İmage
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Er denne kommet til DK? GP Chrono Hawk - af MortenKN - 15-08-2013, 08:55 PM
Re: Er denne kommet til DK? GP Chrono Hawk - af MortenKN - 16-08-2013, 08:42 AM
Re: Er denne kommet til DK? GP Chrono Hawk - af Sociologen - 16-08-2013, 06:47 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)