16-08-2013, 07:30 PM
Ralle Skrev:Helt klart et Seawolf, Kenn
Henset til det forhold, at Kenn tidligere har haft et Steelfish, som ikke adskiller sig væsentligt fra Seawolf, tror jeg ikke at glæden vil være langvarig.
Sociologen Skrev:Wauu. Tusinde tak for det indsigtsfulde svar, Faurschou.
@Fifty Fantoms. Jeg har kigget på uret flere gange, og det ser fedt ud. Fås vist fra lidt over 40k og opefter. At mærket går under radaren er et plus, men måske uret er lidt for konservativt i sin fremtræden til mig. Spændende at du har et ur fra producenten på vej. Glæder mig til at læse og se mere.
@Big Ingenieur: Jeg har tidligere været meget tændt på dette (og ME), men urene gjorde ikke så meget for mig, da jeg fik dem på armen. Så skulle det da lige være den superfede guldmodel, som du har, men det har jeg ikke $ til. Har kigget lidt på Plastiki, men tilkøbet af en lænke gør, at uret bliver for dyrt, synes jeg.
Tak for de venlige ord, Kenn.
Blancpain skal ses med fingrene, inden man konkret tager stiling til det.
Jeg har bestilt en 'vanskabning' (kærligt ment) denne gang, da det er længe siden, at jeg har købt et kompliceret ur. Uret kommer med høj sandsynlighed ikke til at falde i folks smag, men henset til dets funktioner, design og evner - it's a force to be reckoned with.
Her har du forresten et skud af et Blancpain ur, der er identisk (bortset fra materialet) ift. den, som jeg anbefalede i mit forrige indlæg.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)