16-10-2013, 11:28 PM
Uret er ikke noget for mig men jeg er vild med forskelligheden som det afspejler,
Hvad der så ellers er god og dårlig smag skal jeg ikke gøre mig til dommer for (dem er der nok af i den åbne debat)
Der hvor jeg syntes der går rød stue i den er når man (syntes jeg) bevist over fortolker ord der bliver brugt,
Hva så hvis trådstarter syntes uret er åndsvagt det er sgu da ikke noget at fare i flint over,
Køb hvad du selv finder fedt det er jo ham der betaler musikken der bestemmer hvad der skal spilles.
Sidste jeg tjekkede var det her ikke en loge,
Så mon ikke vi alle kan holde til der bruges et sprog herinde som vi alle også møder i vores hverdag
Selvfølgelig uden de værste svinere man ved samfundet desværre rummer i dag,
men så længe man holder sig til emnet så kan man da ikke stødes over,
at nogen kalder noget så ligegyldigt ( i det store billed) som ens evt. Urvalg for åndsvagt.
Peace herfra blå stue.
Hvad der så ellers er god og dårlig smag skal jeg ikke gøre mig til dommer for (dem er der nok af i den åbne debat)
Der hvor jeg syntes der går rød stue i den er når man (syntes jeg) bevist over fortolker ord der bliver brugt,
Hva så hvis trådstarter syntes uret er åndsvagt det er sgu da ikke noget at fare i flint over,
Køb hvad du selv finder fedt det er jo ham der betaler musikken der bestemmer hvad der skal spilles.
Sidste jeg tjekkede var det her ikke en loge,
Så mon ikke vi alle kan holde til der bruges et sprog herinde som vi alle også møder i vores hverdag
Selvfølgelig uden de værste svinere man ved samfundet desværre rummer i dag,
men så længe man holder sig til emnet så kan man da ikke stødes over,
at nogen kalder noget så ligegyldigt ( i det store billed) som ens evt. Urvalg for åndsvagt.
Peace herfra blå stue.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)