17-10-2013, 09:40 AM
Jeg bidrager også gerne med viden og giver gode råd med på vejen. Det tager mig ofte ikke mange sekunder at spotte og jeg anser det som god kundeservice at hjælpe selv om folk ikke vil købe noget. Lige som Baun stopper jeg hjælpen der hvor JEG skal til at bruge mere end 5-10 min og køre kommunikationen med sælger eller hvis jeg skal løbe en form for risiko.
Der hvor jeg godt nogen gange kan føle folk går over stregen, er når jeg har et konkret ur på lager og nogen til trods for dette beder om vejledning og råd på et tilsvarende ur til salg i udlandet, hvor de kan spare en tusse eller to. Åbenlyst at udnytte min viden for egen vindings skyld. Det sker faktisk af og til. Det syntes jeg er lige lovligt frækt og ikke super god handelsetik
/Mads
Der hvor jeg godt nogen gange kan føle folk går over stregen, er når jeg har et konkret ur på lager og nogen til trods for dette beder om vejledning og råd på et tilsvarende ur til salg i udlandet, hvor de kan spare en tusse eller to. Åbenlyst at udnytte min viden for egen vindings skyld. Det sker faktisk af og til. Det syntes jeg er lige lovligt frækt og ikke super god handelsetik
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)