18-10-2013, 09:13 AM
Jeg er en del år yngre end 60 og ejer tre ure i guld, et i platin og et enkelt G/S. Jeg har guldfeber og den er næppe overstået (glad tone).
No need to worry. :-)
Jeg kan godt følge tankegangen, men mit valg skyldtes andre faktorer end økonomi.
Farvespillet mellem guld og stål kan tage sig godt ud IRL, hvilket bl.a. gør sig gældende med mit Submariner ref. 16613 ('slate' serti dial). Og jeg vil heller ikke afvise, at jeg kan ende op med et PP, ref. 5980 AR, hvis ansøgningsproceduren ikke går som planlagt. Urets tavle er dragende på en god måde!
Herudover vil jeg gerne tilføje, at det har en anden 'glød' end stål, hvilket ses tydeligt IRL. :-)
Hedegaard Skrev:Hvis man sætter det lidt på en spids, er two-tone så ikke lidt ligesom en Porsche Boxter? Altså for dem som ikke helt har råd til den "rigtige" vare(beklager, hvis jeg støder nogen... det er skrevet med et glimt i øjet)
No need to worry. :-)
Jeg kan godt følge tankegangen, men mit valg skyldtes andre faktorer end økonomi.
T.Hansen Skrev:bcmb Skrev:maclerche Skrev:For mig duer gyldent ikke, så skal det være guld skal det være hvidguld !
Enig, men hvad er pointen med hvidguld? Det er blødere end stål og 99 ud af 100 kan ikke se forskel?
Tanken, følelsen, tyngden og materialet simple as that ;)
Herudover vil jeg gerne tilføje, at det har en anden 'glød' end stål, hvilket ses tydeligt IRL. :-)

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)