22-10-2013, 08:47 PM
Stensbjerg Skrev:Med så hårdt et behov for alamer og påmindelser som du giver udtryk for din hverdag rummer,
Er det da helt klart at du også har behov for telefonen det forekommer mig tydeligt nu efter din præcise forklaring
måske evt krydderet med et G-shock på den anden arm,
I det tilfælde at du har 2 alarmer eller påmindelser der løber ind på samme tid.....
Det var da utroligt som du kan gøre nar. Orker nærmest ikke at svare seriøst tilbage på så næsvist et indlæg.
Jeg er enig i det med følelser og fascination af ure, som intet nødvendigvis har at gøre med et behov. Som du næsten selv siger, så ville jeg jo ikke være herinde hvis jeg kun gik op i ure for at opfylde et behov. For ellers kunne jeg jo nøjes med mit føromtalte Casio.
Men en mekanisk alarm funktion i et ur, uanset hvor smart det er lavet af JLC, vækker altså bare ikke de store følelser i mig.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)