10-11-2013, 10:15 AM
klokur Skrev:Og at omega popper op, men rejsen viser tydeligt at man vil videre,
Man vil opgradere, man vil have kvali. Omega blev til rolex, fedt.
Du har ret i, at man vil videre - og det er også helt rigtigt at tendensen er, at man stiller større og større krav til sine ure, efterhånden som tiden går ......... og det kan også mærkes på prisen
Men når det er sagt, så er der stadig 2 Omega ure, som jeg mangler at eje og som nok på et eller andet tidspunkt vil dukke op i "rejsebeskrivelsen"
- Omega Railmaster på mesh (ligeså elegant som Aqua Terra, men lige det mere råt med sin skive inspireret af de klassiske Seamaster 300)
- Omega Speedmaster "the moon watch" (som dog måtte vige til fordel for IWC 3777 i denne omgang !)
Jeg er dog også overbevist om, at jeg igen en dag skal eje et Seamaster 2254.50.00 - det var mit første gode mekaniske ur og nok dét ur, der satte interessen i gang hos mig !!
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)