13-12-2013, 03:46 PM
TimeToWatch.dk Skrev:Så kaster du dig ud i en polering taber uret værdi af det. Både det beløb det koster samt på gensalgsprisen. Fordelen er så at du får et ur der ser "nyere" ud for det utrænede øje.Jeg vil gerne tilføje, at de poleringer/slibninger som Klarlund udfører på Rolex ure, hvor riderne ikke er dybe, der kan du IKKE se, at uret har været poleret!!! Jeg ved det for, jeg har som tidligere nævnt selv fået det udført. Taler vi dybe ridser og hak er snakken en HELT anden, for der fjerner man synligt materiale, men stadig kan det idag på de nye maskiner udføres fabelagtigt flot!
/Mads
Min tidligere Explorer II 42 mm var knivskarp da jeg fik den tilbage fra polering. Det var Martin hos Klarlund, som klarede opgaven. Han er sindsygt dygtig! Han lavede også en Explorer I 39 mm for mig som jeg kom til at tabe på et stengulv, så kasse, lænke og spænde fik grimme skrammer. Det blev også fixet til UG, der var dog et mindre hak på undersiden af kassen som ikke forsvandt helt, men det var også et ordentligt knald. Uha, det var en grim dag, da jeg så uret styrte mod gulvet
Casio G-shock
Seiko 5
De bedste hilsner
Lars Slettegaard
Omega Seamaster Diver 300 M
Casio G-shock
Seiko 5

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)