21-12-2013, 05:25 PM
Syntes nu ikke det er hverken højrøvet, snobbet eller usympatisk. Jeg mener det er ok at stille krav til ens forhandler. Halse har opgraderet deres butik for et pænt højt beløb, for at kunne beholde Omega. Der findes også brugturshandlere der vælger alle billige ure fra. Er det så også snobbet? Blot fordi de ikke vil bruge deres tid på de mindre handler.
Der har også været alt for mange Omega forhandlere i DK. Breitling har kun 7. Rolex ca. det samme (tror jeg)
Jeg har iøvrigt hørt et rygte om at en Omega forhandler i Odense nok mister forhandlingen, da de IKKE vil opgradere deres butik.
I min tidligere branche, gjorde Bang & Olufsen nøjagtig det samme. Ved egentligt ikke hvordan det går dem.
Der har også været alt for mange Omega forhandlere i DK. Breitling har kun 7. Rolex ca. det samme (tror jeg)
Jeg har iøvrigt hørt et rygte om at en Omega forhandler i Odense nok mister forhandlingen, da de IKKE vil opgradere deres butik.
I min tidligere branche, gjorde Bang & Olufsen nøjagtig det samme. Ved egentligt ikke hvordan det går dem.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)