21-12-2013, 07:37 PM
Har været derinde et par gange. Per har en speciel måde at være på og tror nu bare det er hans person som er lidt fraværende. Han kan virke arrogant, men jeg har nu altid fået en god behandling.
Så jeg tænker det lidt er at overreagere, men frit valg at vælge personer fra.
Der er personer som deler vandene. Se på KH hvor mange tæsk han får? Havde han en profil han brugte herinde, var han good guy. Sjældent man læser noget negativt om aktive brugere herinde.
Tænker bare at vi skal huske altid at give ris og ros - også hvis det er til personer som aktivt bruger et forum. Men før burde der ligge en længere overvejelse om det måske ikke bare er en selv som tolker situationen forkert........
Så jeg tænker det lidt er at overreagere, men frit valg at vælge personer fra.
Der er personer som deler vandene. Se på KH hvor mange tæsk han får? Havde han en profil han brugte herinde, var han good guy. Sjældent man læser noget negativt om aktive brugere herinde.
Tænker bare at vi skal huske altid at give ris og ros - også hvis det er til personer som aktivt bruger et forum. Men før burde der ligge en længere overvejelse om det måske ikke bare er en selv som tolker situationen forkert........
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)