21-12-2013, 07:58 PM
Black Seal Skrev:Tænker bare at vi skal huske altid at give ris og ros - også hvis det er til personer som aktivt bruger et forum. Men før burde der ligge en længere overvejelse om det måske ikke bare er en selv som tolker situationen forkert........For det første blev jeg (med rette) opfordret til at uddybe min oplevelse - og så gjort.
Eftersom enhver tolkning af en situation er subjektiv, så er jeg uenig i, at situationen er tolket som "forkert" af mig. Slet og ret fordi der ikke er "rigtigt" og "forkert". Det er selvsagt MIN oplevelse, og andre kan have andre oplevelser. Fred være med det. Dem kan I så dele eller lade være. Det plejer at være kutymen herinde - særligt mht. positive oplevelser af online forhandlere, ure, producenter mv. Det er jo et debatforum.
Når alt kommer til alt, så visiterede jeg butikken for evt. at gøre en handel. Og butikkens eksistensgrundlag er jo netop at gøre handler. Der blev så forpurret af en "lidt fraværende" mand, som du betegner forhandleren. Hans tab, ikke mit.
Jeg agter ikke at give manden endnu en chance. Det ser jeg ingen grund til. Der er nok andre, som gerne vil 'have' mine penge. Jeg har allerede super erfaring med Klarlund og andre, som jeg så vil holde mig til, hvis det skal være en dansk AD med butik...

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)