23-12-2013, 12:53 AM
Lars Skrev:Hej MnicolaisenRingen er, som jeg er orienteret, ombyttet et par gange, og var meget dårligt behandlet da den blev indleveret. Leverandøren afviser at ombytte endnu engang. Her burde sagen så stoppe. Kunden kunne herefter tage sagen op med forbrugerstyrelsen.
Se nu er det hverken for at tage Halse i forsvar eller på anden måde komme i konflikt med "jer" , men nu er det jo så lige vi mangler at få at vide hvordan så den ring ud ved indlevering, UNDSKYLD mig, men NOGLE folk er NOGLE SVIN VED DERES TING, og de går i stykker når de bare ligger helt stille på bordet om natten..... så undskyld mig, fint nok vi har nettet til både positiv som negativ kritik, men jeg møde også den slags folk der tror at når tingene er gået i stykker 3 gange så SKAL de have en ny eller pengene retur. Sådan forholder det sig jo nu ikke helt, for hvordan er tingene blevet behandlet AF KUNDEN, store ridser og hak i en urkasse kommer jo ikke af sig selv, eller en ring med fattede sten der er helt oval.... bare nogle eksempler, jo så er det butikken og personalet der er XXXXXXXX
Derfor har jeg i en anden tråd skrevet tag billeder af tingene inden den bliver indleveret, SKARPE billeder så man kan se alle fejlen på tingen så står man noget bedere i den slags sager, det var så bare lige mine 25 øre.....
Mvh Lars
Men Poul Halse tilbyder kunden en ny ring til den halve pris. Hvilket kunden ikke acceptere og taler meget dårligt til personalet i butikken. Hun sender så sin mand ind i butikken og han har en meget truende adfærd over for Poul Halse, som derefter beder ham om at forlade butikken (hvilket han er i sin gode ret til). Kunden går med den nye ring UDEN at betale for den (tyveri?)
Hvor ved jeg så dette fra? Jeg var tilstede i butikken da dette skete. Overvågningsvideon beviser kundens truende adfærd.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)