25-12-2013, 03:48 PM
En gammel "krig" som der kan findes meget omtale om herinde i tidligere tråde
Nogle der i blandt Torben er meget i mod da de mener det for nemt bliver ridset eller skaller af,
Andre der i blandet mig selv ser det som en storm i et glas vand.
Jeg havde et Sinn U1 med coat på ydersiden, ja den havde et micro "mærke" hvor coaten var gået af,
Men uret var 6 år gammelt da jeg havde det og man skulle virkelig kigge efter for at se det,
Jeg tog engang et big hit med uret og var sikker på at der ville være skader på coaten,
Kiggede ned der var intet at se.
Snakkede med Sinn om hvorfor de havde valgt løsningen med coat af glasset på begge sider,
De svarede at det var for at få optimal aflæsning af uret, det kan man så tro på eller lade være.
For mig ville coat på ydersiden aldrig være en dealbraker,
Aner ikke engang om mit Seiko har det. Peace Torben..
Jeg håber at JLC i 2014 vil lave en Amvox model ud AM forbindelser samt en diver uden NS ditto.
Hvad bygger du den påstand på Kenn
Nogle der i blandt Torben er meget i mod da de mener det for nemt bliver ridset eller skaller af,
Andre der i blandet mig selv ser det som en storm i et glas vand.
Jeg havde et Sinn U1 med coat på ydersiden, ja den havde et micro "mærke" hvor coaten var gået af,
Men uret var 6 år gammelt da jeg havde det og man skulle virkelig kigge efter for at se det,
Jeg tog engang et big hit med uret og var sikker på at der ville være skader på coaten,
Kiggede ned der var intet at se.
Snakkede med Sinn om hvorfor de havde valgt løsningen med coat af glasset på begge sider,
De svarede at det var for at få optimal aflæsning af uret, det kan man så tro på eller lade være.
For mig ville coat på ydersiden aldrig være en dealbraker,
Aner ikke engang om mit Seiko har det. Peace Torben..
Jeg håber at JLC i 2014 vil lave en Amvox model ud AM forbindelser samt en diver uden NS ditto.
Hvad bygger du den påstand på Kenn
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)