11-02-2014, 04:15 PM
Et ur vender tilbage
Kobold Arctic Diver Swiss.

Hjem med det.....Spændingen stiger. Når under min frokost at se et dykkerprogram via Discovery. Fin optakt
Boksen i sig selv ( boks lakeret med pianolak - ekstra tilvalg hos firmaet) er ren optur i sig selv. Udstråler kvalitet i høj grad før jeg overhovedet har set uret

Synet som møder mig er - for mig - helt vildt. Smukt og enkelt. Udstråler stil " en masse "

Serie nummer 1009

Ubeskrivelig fed Maddog rem, pris ca 930 kr

2 remme blev sendt med. Den originale Kobold gummi rem og en Maddog haj rem med blå syninger som matcher sekund viseren på uret

Lækkert bredt spænde

Her lidt flere fotos med forskellige remme:
Her fra AW straps i Sverige ( pris 500 skr )

Original Kobold gummirem

Maddog haj rem med blå sygninger som matcher de blå farver i skiven på uret ( pris ca 930 kr )

Endnu en Maddog rem med Heroic18 SUB spænde

Ny rem fra Gunny

Denne model er med den kendte ETA 2824-2 - i dette ur meget præcist. Målt over 7 døgn har uret kun et minus på 1.33 sek pr. døgn - flot!

Enkel og flot skive med den blå nuance - direkte smuk!

60 kliks bezel. Har en fantastisk lyd. Ingen slør. Måske den bedste jeg har prøvet...

Enkel bagside. Uret er samlet hjemme i USA. No China here

Første gang at jeg har set info skrevet ned med håndskrift - klasse

16 mm højt, sidder perfekt på armen!

45 mm uden krone. 50 mm incl i bredden

Denne Maddog rem er jeg helt vild med....tror måske ikke jeg får gået med gummi remmen

Kobold vs Pingo ( for sjov ). Kobold vejer 160 g. Pingo 110 g.

Jeg har haft en del ure efterhånden. Det bedste - efter min overbevisning - har indtil dato været mit Omega PO med cal. 2500. Jeg tror dog at jeg bliver lige så glad for dette ur. Enkelt, råt og lækkert.
Kobold Arctic Diver Swiss.

Hjem med det.....Spændingen stiger. Når under min frokost at se et dykkerprogram via Discovery. Fin optakt
Boksen i sig selv ( boks lakeret med pianolak - ekstra tilvalg hos firmaet) er ren optur i sig selv. Udstråler kvalitet i høj grad før jeg overhovedet har set uret

Synet som møder mig er - for mig - helt vildt. Smukt og enkelt. Udstråler stil " en masse "

Serie nummer 1009

Ubeskrivelig fed Maddog rem, pris ca 930 kr

2 remme blev sendt med. Den originale Kobold gummi rem og en Maddog haj rem med blå syninger som matcher sekund viseren på uret

Lækkert bredt spænde

Her lidt flere fotos med forskellige remme:
Her fra AW straps i Sverige ( pris 500 skr )

Original Kobold gummirem

Maddog haj rem med blå sygninger som matcher de blå farver i skiven på uret ( pris ca 930 kr )

Endnu en Maddog rem med Heroic18 SUB spænde

Ny rem fra Gunny

Denne model er med den kendte ETA 2824-2 - i dette ur meget præcist. Målt over 7 døgn har uret kun et minus på 1.33 sek pr. døgn - flot!

Enkel og flot skive med den blå nuance - direkte smuk!

60 kliks bezel. Har en fantastisk lyd. Ingen slør. Måske den bedste jeg har prøvet...

Enkel bagside. Uret er samlet hjemme i USA. No China here

Første gang at jeg har set info skrevet ned med håndskrift - klasse

16 mm højt, sidder perfekt på armen!

45 mm uden krone. 50 mm incl i bredden

Denne Maddog rem er jeg helt vild med....tror måske ikke jeg får gået med gummi remmen

Kobold vs Pingo ( for sjov ). Kobold vejer 160 g. Pingo 110 g.

Jeg har haft en del ure efterhånden. Det bedste - efter min overbevisning - har indtil dato været mit Omega PO med cal. 2500. Jeg tror dog at jeg bliver lige så glad for dette ur. Enkelt, råt og lækkert.
![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)