What is your watch worth in 20 years from now?
Et af mine fobier Icon_e_wink at nogle absolut vil ha patent på den bedste det ene eller andet - bedste value for money - bedste quarz, bedste hvad ved jeg. Seiko som den JoePete viser var jo den første egentlige af slagsen og kostede jo som en personbil. Rolex er vel i de fleste områder nok mere præcis, alene fordi den er senere, og den er smukt forarbejdet, men blev jo ikke just en stor succes som kørte Rolex ud af et quarts spor. Det er jo ikke lige helt gratis hvis man idag skal ned og ha skiftet de udskiftelige dele i sin rolex quartz?
Omega har lavet highend i ex marine kronometret - superværk og det er der vist også andre der har, og så er der jo kvarts med komplikationer, hvordan sammenligner eller blander man bare løs og vælger efter egne præferencer?
Rolex quarts er superlækkert - ikke bare værket men kasse m.m., og det er der også andet der er, og jeg lever så fint uden at skulle ha en facitliste Icon_e_wink
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: What is your watch worth in 20 years from now? - af hannover_dk - 21-03-2012, 12:56 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)