Nyt Bulova Precisionist 96B175 - god investering?
Urninja Skrev:Men hvordan er jeres indtryk af kvaliteten af Bulova ure og jeres holdning til branded? Lever de nyere ure op til tidligere tider? Eller er Bulova som brand i en nedadgående trend, og vil værdien på sådan et ur derfor være afskrevet så snart jeg har købt det?
Der findes utallige spændende mærker på markedet også andet end de gængse Rolex. Omega og lign. som er relative ok investeringer. Når jeg skriver ok investeringer, så mener jeg ikke ure som nødvendigvis vil stige i værdi og som kan sammenlignes med reelle investeringer. Men ure som du kan købe i dag og få en masse glæde af, for derefter at sælge dem en dag med enten et mindre tab, neutralt eller en gevinst. Der hvor JEG føler det er en god investering, er når jeg indregner den glæde uret giver/har givet mig under ejerskabet. Det jeg prøver at siger, er at hvis investering er det primære mål, så er der mange bedre ting end ure IMHO.

Mht. det citerede ovenfor, så er de moderne Bulova efter min mening såkaldte modeure, som ikke er værdfast på nogen måde. Kan du lide designet og vil du gerne have et quartzur, er det fint, men køb det på det grundlag og forvent ikke at det kan sælges til det samme eller med fortjenste senere hen - tværtimod, så forvent et tab på størstedelen af værdien. Men som tidligere nævnt behøver det ikke at være negativt, hvis du har nydt uret. Og selvfølgelig velkommen til ItsTime.dk Icon_razz
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Nyt Bulova Precisionist 96B175 - god investering? - af KimT - 29-03-2014, 10:27 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)