Breitling Navitimer vs Omega Speedmaster m. plexi
Har de seneste uger set mig varmt på et brugt Breitling Navitimer, en udgået model, med dertilhørende læderrem - jeg har aldrig været tosset med dette mærke, men lige denne model gør det sku godt. Jeg kan ikke helt vurdere deres vintage modeller, de er nydelige men er der egentlig nogle "fordele" i at købe et sådanne fremfor fx en udgået Navitimer?! Eller for den sags skyld ulemper? Der er vidst noget med at vintage modellerne er mere attraktive i forhold til et evt gensalg..

Ydermere har jeg det seneste års tid haft kigget på et Omega Speedmaster m. plexi og dertilhørende læderrem. Nu er jeg bare kommet lidt i tvivl, om hvad for et ur jeg evt skal købe mig næste gang jeg kommer til penge:-)

Hvilket ur af ovenstående modeller ville du vælge og hvorfor?! Lige nu hælder jeg selv mest til Breitling men det er nok også fordi det er så anderledes i forhold til de andre ure jeg har.

Thomas

Ps. Det er fantastisk med VM i øjeblikket:-)
Rolex Submariner 16610 - Panerai 177 - Citizen Pingo - Audemars Piguet 15300 - Omega Seamaster Automatic 1979 - Rolex Daytona 116520 - Omega Speedmaster Moon 35705000
Svar

Beskeder i denne tråd
Breitling Navitimer vs Omega Speedmaster m. plexi - af Boxter - 13-06-2014, 09:22 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)