Klassisk design med et strejf af morfar.
Tillykke med et spektakulært ur.

Jeg forstår lysten til guld. Og jeg forstår lysten til AP.

Jeg har aldrig forstået kombinationen af dykker eller tool ure og guld. Jeg synes simpelthen det er en forkert sammensætning. Tool og dykkerure må være robuste, enkle og praktiske redskaber, hvor design følger funktion.

Ikke at et Omega Speedmaster eller Rolex Submariner ikke er flotte i guld, men det er bare lidt som at lave en skruetrækker i guld - kun til pynt og det underminerer eller modsiger sig selv, om man så må sige.

Nu er AP RO jo et kapittel helt for sig selv. Det et efter min mening ikke rigtig et tool ur og heller ikke et dress ur - det er måske bare sig selv. Lidt som PP Nautilus. Og det er jo bestemt ikke så ringe.

Jeg er vild med det i stål. Nok det urdesign jeg bedst kan lide overhovedet og et AP RO i str 36 mm i stål måtte meget gerne lande her en dag. Men i guld? Og næsten 40 mm? Jeg ved det ærlig talt ikke. Det ville være for stort til at jeg ville føle mig gidt tilpas med det, men tager vi så dine og mine proportioner i betragtning vil et 39 mm være i samme forhold til dig som et 36 mm er til mig .................. Og guld...... Rødguld.......kan man vel aldrig få for meget af, så godkendt. Og byttet giver sig selv - er da super Icon_sign

Vh baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Klassisk design med et strejf af morfar. - af baun - 03-07-2014, 09:59 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)