09-04-2012, 09:20 AM
Tja... Jeg kan godt forstå at nogen har
fornemmelse omkring sammenarbejde med eksterne firmaer.
Flere har nævnt James bond og hans ure. Jeg er James bond nørd. I min verden er Omega's produkt placering på linie med BMW's og andre.
James bond har både haft Rolex, Omega og Seiko. Ergo må min tundåse være et ægte James Bond ur
Sinn, som nævnes tidligere har lavet flere ure til Audi. Fede ure IMHO
Jeg har haft 2 ure fra Sinn, der var lavet til audi. Jeg har aldrig oplevet nogen negative kommentarer ved dem. Tværtimod.
Modellerne jeg har haft, er i dag begge solgt til en fyr fra Florida. Han var helt vild med Sinn og synes at det var fedt at have en superlimited model.
Urene blev solgt på 2 dage til prisen på crono24
Han synes, ligesom mig, at urene faktisk var flottere end de originale fra Sinn.
Urene var ikke helt så dyre, som Panerei urene.
Han fik begge ure for 6K + forsendelse.
Sinn Audi design round

Sinn Audi design square

Sinn 902 (originale design)

Blot min holdning - God påske
Flere har nævnt James bond og hans ure. Jeg er James bond nørd. I min verden er Omega's produkt placering på linie med BMW's og andre.
James bond har både haft Rolex, Omega og Seiko. Ergo må min tundåse være et ægte James Bond ur
Sinn, som nævnes tidligere har lavet flere ure til Audi. Fede ure IMHO
Jeg har haft 2 ure fra Sinn, der var lavet til audi. Jeg har aldrig oplevet nogen negative kommentarer ved dem. Tværtimod.
Modellerne jeg har haft, er i dag begge solgt til en fyr fra Florida. Han var helt vild med Sinn og synes at det var fedt at have en superlimited model.
Urene blev solgt på 2 dage til prisen på crono24
Han synes, ligesom mig, at urene faktisk var flottere end de originale fra Sinn.
Urene var ikke helt så dyre, som Panerei urene.
Han fik begge ure for 6K + forsendelse.
Sinn Audi design round

Sinn Audi design square

Sinn 902 (originale design)

Blot min holdning - God påske
Mvh Kim

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)