20-08-2014, 03:51 PM
Som Mads G. skriver, er det skræmmende hvor lidt kvalitetskontrol der er med auktionshuset Lauritz.com
Selvom de har solgt tonsvis af kopier i form af Eames stole, som de endda have stående på paller med kinesiske kruseduller på lageret. Fortsætter folk med at bruge dette lorte firma.
Ja undskyld mig, men Lauritz tænker jo tydeligvis: GÅR DEN, SÅ GÅR DEN
Firmaet ansætter folk uden erfaring som deres vurderings eksperter, og så skal det bare gå galt. En bekendt har tidligere været ansat som vurderingsekspert, og ja undskyld mig - han havde ikke en skid erfaring med kunst, designermøbler, luksusvarer etc. Hans bedste værktøj var google og ebay, selvom han selvfølgelig havde modtaget intern træning.
En ting er at "vi" spotter fakes i deres ur sortiment UDEN PROBLEMER, men tænk på alle de andre grupper de sælger
Mit råd til folk: hold jer langt væk fra det firma... De har ganske enkelt ikke styr på tingene, færdig slut prut. (og det kan ikke diskuteres!
)
Ja undskyld mig, men Lauritz tænker jo tydeligvis: GÅR DEN, SÅ GÅR DEN
En ting er at "vi" spotter fakes i deres ur sortiment UDEN PROBLEMER, men tænk på alle de andre grupper de sælger
Mit råd til folk: hold jer langt væk fra det firma... De har ganske enkelt ikke styr på tingene, færdig slut prut. (og det kan ikke diskuteres!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)