13-09-2014, 07:18 PM
PP holder jo ikke "auktion" på disse ure, men har faste priser. Der er lange ventelister på disse modeller og man kommer ikke langt ved at "bestikke" sig vej op på listen. Sådan fungerer det ret og slet ikke hos PP. Uret koster 5,9 mio. og byder du 6,0 mio kommer man ingen vegne. Du kan muligvis få en stråmand med bedre renomme til at købe uret for dig men prisen er og bliver 5,9 mio om du så byder 10 mio.
Om et ur er 5,9 mio værd eller ej kommer jo an på køber. For mig er et 47 mm bronze ur ikke 10 k værd, men jeg vil gerne give 250 k for et PP. Heldigvis har jeg forståelse for at andre prioriterer anderledes og har andre præferencer end mig
Jeg tror mange glemmer at køberne af disse ure har uanede midler og om de bruger 6 mio på dette ur svarer til at vi andre køber et ur til 1.000 kr. Det har vi andre dødelige nok bare svært ved at rumme i hovedet når vi ikke har prøvet det
/Mads
Om et ur er 5,9 mio værd eller ej kommer jo an på køber. For mig er et 47 mm bronze ur ikke 10 k værd, men jeg vil gerne give 250 k for et PP. Heldigvis har jeg forståelse for at andre prioriterer anderledes og har andre præferencer end mig
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)