14-09-2014, 10:02 PM
Jeg fik selv samme ur tilbudt før Micki fik det ind, men valgte at melde pas, da jeg havde set det før irl. Det er i min verden ikke et ur beregnet til alm. brug, så glæder mig til at høre din mening Rune. Højden gør det ret og slet ubrugeligt i daglig praksis med mindre man ikke går op i bærekomfort. Men det ser vi jo også forskelligt og individuelt på så det kan være det går hos dig... 
For mig handler disse ekstrem ure om at holde en balance mellem et super komfortabelt brugbart ur designet til ekstrem brug mere end bare at springe rammerne med et 28 mm ur. Så kan man jo bare lave et på 35 mm med 17 mm glas som sikkert kan klare 10.000 m?! Hvor går balancen mellem gennemtænkt konstruktion og urets ekstreme ydeevne og hvor meget vil man gå på kompromis med bærekomforten i disse ekstreme situationer for at få et ur der kan tåle forholdene?
/Mads
For mig handler disse ekstrem ure om at holde en balance mellem et super komfortabelt brugbart ur designet til ekstrem brug mere end bare at springe rammerne med et 28 mm ur. Så kan man jo bare lave et på 35 mm med 17 mm glas som sikkert kan klare 10.000 m?! Hvor går balancen mellem gennemtænkt konstruktion og urets ekstreme ydeevne og hvor meget vil man gå på kompromis med bærekomforten i disse ekstreme situationer for at få et ur der kan tåle forholdene?
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)