Ikke hver dag jeg prøver et ur til 5,9 mio kr.
Lars Skrev:Hej Danny og Frue
Hvordan gik museums-besøget?
Har selv været der et par gange, sidste gang viste Christian rundt, deres urmager på museet, det var lidt vildt at få lov at komme ind på deres værksted i museet, det var ligesom nok se ikke røre, selv om det ikke blev sagt, men sjovt at være på den "forkerte" side af glasset... Icon_e_surprised
Efter det viste Chr. Rundt på museet, som han sagde I er mine gæster, så hvad var det I ville se, som sagt så gjort, vi var rundt om Breguet og hans sympathique-ure, Chr. anbefalede en bog af George Daniels, The art of Brequet, så den står i reolen i dag.....sikken bog.....den giver et spændende billede af Brequet og hans arbejder. Så næste museums-besøg må være Brequet i Paris.... Icon_e_surprised
Så det er ikke KUN PP på museet, hvilket jeg synes var/er utroligt flot, også det at komme til at se nogle af de ure der er afbilledet i mange bøger om urenes udvikling, de lå lige 20 cm fra en, kun med glas imellem.... Icon_e_surprised
Mvh Lars

Det var en rigtigt god oplevelse som selv fruen syntes var spændende. Det besøg her bestemt ikke gjort mig mindre interesseret i PP.
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Ikke hver dag jeg prøver et ur til 5,9 mio kr. - af runzuk - 13-09-2014, 11:48 AM
Re: Ikke hver dag jeg prøver et ur til 5,9 mio kr. - af runzuk - 13-09-2014, 12:58 PM
Re: Ikke hver dag jeg prøver et ur til 5,9 mio kr. - af gufle - 15-09-2014, 10:49 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)