20-04-2012, 09:11 AM
willy Skrev:Have you looked at Rolex Milgaus GV if you like colour. Willy
Jeg tjekkede den ud efter du skrev om den, det ur tiltaler mig faktisk slet ikke. Det er svært at sætte ord på præcis hvad, men jeg synes ikke det er charmerende. Ikke på samme måde som "Kermit" er.
@Peter
Har lige set det, det er et flot ur. Det kan jeg godt forstå du er glad for. Den eneste ulempe jeg har ved uret er dag og dato visning, det bryder jeg mig ikke vanvittig meget om. Baumer & Mercier uret er dog ikke mig, det er alt for.. futuristisk? Hvis man overhovedet kan forstå.
Nogen gange når jeg er så besværlig, så overvejer jeg egentlig om jeg ikke bare er for sparsommelig at købe flere af denne slags ure.
@ Joepete Det er sjældent jeg kommer over Fyn, er fra Amager, men gør jeg så skal jeg nok smide en PM til dig. :-) Og tak for tilbuddet!
@ Til alle
U1 er et som helt sikkert deler vandene, og jeg er på den forkerte side. Det har jeg erkendt for længe siden da jeg kiggede nærmere på uret. Pt er de mest realistiske ure: PO'en, Kermit, Breitling Chronomat evolution i den rigtige farve kombination
Jeg håber stadigvæk på lidt mere input, det eneste jeg jo rigtigt har fået smidt på min liste er Breitling.
Og det er en rigtig god ide at prøve, jeg bryder mig dog bare ikke om at gå ind til butikkerne på strøget, når det bare er for at prøve. Føler lidt jeg spilder deres tid.
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)