24-10-2014, 04:58 PM
Vi snakker tit om keepere og vi (læs: jeg) bruger også tit ordet i sammenhænge hvor vi alle ved det ikke holder på sigt
Når det så er sagt, så ved jeg jo godt at alle mine ure ikke er keepere, idet der altid kan komme noget der frister så meget at der sker ændringer. Men alligevel har jeg et ur som er en ægte keeper - nemlig mit Seiko som jeg fik i tredive års fødselsgave af min smukke hustru (for 10 år siden) Der er selvfølgelig heller ikke bundet nogle videre penge i det som ville kunne bruges til andre ure, men med et ur som dette handler det ikke om penge, og uret betyder rigtig meget for mig - mere end mine andre......
Et (gammelt) billede skal vi da have

Seiko Arctura Titanium Kinetic
I dag er der så kommet ægte keeper nummer to i kassen, og igen fra min hustru i anledningen af min fødselsdag. Et ur jeg altid har været vild med og dette er no date versionen, som jeg finder rigtig harmonisk. Nu er det ikke for at denne tråd skal handle om uret, men nærmere en beskrivelse af mine ÆGTE keepere, som aldrig ryger videre ligegyldigt hvad der sker. Og så lidt "credit" til min skønne hustru, som bærer over med mig og støtter mig i min hobby (læs: besættelse) af ure
Her skal vi selvfølgelig også have et billede. (et hurtigt fra terassen efter at have modtaget gaven)

Longines Legend Diver No Date
Nu vil jeg fejre min fødselsdag med famillien og i det hele taget have en fantastisk weekend og jeg håber i alle ligeledes vil få en skøn en af slagsen
Et (gammelt) billede skal vi da have

Seiko Arctura Titanium Kinetic
I dag er der så kommet ægte keeper nummer to i kassen, og igen fra min hustru i anledningen af min fødselsdag. Et ur jeg altid har været vild med og dette er no date versionen, som jeg finder rigtig harmonisk. Nu er det ikke for at denne tråd skal handle om uret, men nærmere en beskrivelse af mine ÆGTE keepere, som aldrig ryger videre ligegyldigt hvad der sker. Og så lidt "credit" til min skønne hustru, som bærer over med mig og støtter mig i min hobby (læs: besættelse) af ure
Her skal vi selvfølgelig også have et billede. (et hurtigt fra terassen efter at have modtaget gaven)

Longines Legend Diver No Date
Nu vil jeg fejre min fødselsdag med famillien og i det hele taget have en fantastisk weekend og jeg håber i alle ligeledes vil få en skøn en af slagsen
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)