21-04-2012, 07:07 PM
KimT Skrev:Af farverige ure har du allerede fat i mine favoritter.
Omega PO Orange 45,5mm er et fedt ur, som bare ser godt ud og er et ur i en god kvalitet.
Rolex Kermit er endnu federe IMHO, men jo også en helt anden prisklasse.
Derudover er jeg blevet mere og mere glad for de nye IWC Aquatimere, som fåes i forskellige farvekombi.
Skulle jeg have et farverigt ur i dag, ville det nok være en af de tre.
Held og lykke med valget.
Jeg glæder mig til at se resultatet
Så er det ikke bare mig der helt sikkert synes de pt er de mest interessante. Bortset fra jeg bedre synes om Breitling Chronomat Evolution, end IWC Aquatimer. Vil dog rigtig gerne eje et IWC en gang.
Jeg var lige forbi Fields i dag hos Bonells hvor jeg købte mit Tag Heuer, jeg prøvede ikke PO'en, men hver gang jeg ser den får jeg bare lyst til eje det. Finder jeg en rigtig skarp pris på det, så kunne det godt ske jeg købte det. Er dog lidt i dilemma om jeg skal spare op til fx "Kermit". Det næste ur jeg køber, gør jeg nok ikke får købt et ur til de næste par år da jeg så skal spare op. Der er et andet Tag heuer jeg også rigtig gerne vil have, det er lige de 6-7k billigere end "Kermit". Kan det virkelig passe det kan skaffes for 32-33 k brugt? Synes det virker som en relativ skarp pris.
@Baun
Ganske interessant, det kunne jeg faktisk godt lokkes til, selvom det ikke er øverst på min liste. Jeg er dog også lidt i tvivl om størrelsen, så det vile kræve jeg så det først. Har du andre forslag af den slags?
@Jonas
Det skal helt sikkert også lige ses, det virker sikkert voldsommere end PO'en selvom det lige er de 0,5mm mindre. Det kunne dog sagtens blive en slags beater / strand / sommerur. :-)
Obsessed is just a word, that lazy people use to describe the dedicated!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)