Longines, Rolex - tanker om nyt??
Nu ved jeg at Mikkel har en seriøs lap og at han nok skal ha et led ekstra i lænken for at lortet passer Icon_e_wink Når det så er sagt så startede min spæde interesse også med Panerai og jeg svor ligeså at jeg ALDRIG ALDRIG ALDRIG skulle eje et Rolex..... Før jeg selv fik prøvet et og så var løbet som bekendt kørt for mit vedkommende.

Jeg syntes du skal prøve lidt forskellige modeller, nye som gamle og så prøve at anskue det lidt objektivt forstået på den måde at du skal se på hvilket ur du selv rent æstetisk syntes er pænest og så se lidt bort fra det størrelsesmæssige aspekt. Langt de fleste kan sagtens bære et mindre Rolex, selvom de har en ok stor arm - Det handler mest om hvad man er vant til at gå med. Nu hvor du er vænnet til en 47mm PAM, så vil ETHVERT Rolex føles lille (På nær Deep-sea) - Men det er et spørgsmål om tilvænning.... Gå med en 40mm Rolex i en måned så har du også vænnet dig til det.

Så det er mit råd. Find ud af hvilke modeller du syntes er pænest, uden at skele til størrelsen. Når du så har indsnævret feltet yderligere SÅ begynder det svære hvor tingene skal overvejes mht størrelse og hvorvidt du kan vænne dig til et mindre ur. Dog vil jeg sige at du, når du køber brugt og fornuftigt, bør kunne holde dine penge hjemme og skyde uret af igen relativt hurtigt, hvis det alligevel ikke er dig.
Svar

Beskeder i denne tråd
Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af MikkelBA - 03-01-2015, 04:38 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af KimT - 03-01-2015, 05:01 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af KimT - 03-01-2015, 06:53 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af MortenKN - 03-01-2015, 08:21 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af MortenKN - 03-01-2015, 11:12 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)