Longines, Rolex - tanker om nyt??
Tak for referencerne, Kim! Jeg vil kigge lidt nærmere på dem og afsøge hvad det er jeg søger!

D.Sandberg Skrev:Når alt det så er sagt. Så mærk lige efter om du er klar til at sælge det 422. Det Longines sammen med din 422'er bliver et labert makkerpar!

Det var også min tanke i starten, at den kombination vil kunne blive ret god! Og jeg er ikke hundred procent sikker på, at jeg har lyst til at give slip på 422 nu! Måske jeg skulle få afprøvet det sæt indenfor den nærmeste fremtid, og så tage en slapper med Rolex!

MortenKN Skrev:Så det er mit råd. Find ud af hvilke modeller du syntes er pænest, uden at skele til størrelsen. Når du så har indsnævret feltet yderligere SÅ begynder det svære hvor tingene skal overvejes mht størrelse og hvorvidt du kan vænne dig til et mindre ur. Dog vil jeg sige at du, når du køber brugt og fornuftigt, bør kunne holde dine penge hjemme og skyde uret af igen relativt hurtigt, hvis det alligevel ikke er dig.

Tak for dine råd, Morten! Deepsea'en er ikke i min smag, synes ikke den er specielt behagelig at have på. Men som du siger, det er en vanesag i forhold til 40/42mm, kontra min 47mm. Det burde ikke tage mange dage at vænne sig til mindre størrelse. Jeg tror at jeg vil afsøge markedet lidt endnu, og så lige slå koldt vand i blodet! Rolex løber ingen steder, og det vil give mig tiden til at klarlægge hvilken model jeg skal satse på i fremtiden - så kan der måske også blive sparet lidt knaster op, så jeg ikke behøver at lade livet på 422!

Pludselig får man bare en hjerneblødning og får lyst til at gøre ét eller andet nu! Icon_e_biggrin1

Vi må snart have noget GTG i Aarhus igen, hvor der kan komme en masse Rolex på bordet, så vi kan lege lidt Icon_e_biggrin1
Svar

Beskeder i denne tråd
Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af MikkelBA - 03-01-2015, 04:38 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af KimT - 03-01-2015, 05:01 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af KimT - 03-01-2015, 06:53 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af MortenKN - 03-01-2015, 08:21 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af MikkelBA - 03-01-2015, 09:12 PM
Re: Longines, Rolex - tanker om nyt?? - af MortenKN - 03-01-2015, 11:12 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)