29-04-2012, 06:00 PM
hannover_dk Skrev:Ja sælgere skal betale skat af det de sælger og ved oms over 50.000 pr 12 mdr løbende mog ja der er sælgere de givet bruger forum til promotion.Since you name xxxxx Hannova.He is a guy i respect very much for his reviews of watches and his knowledge of xxxxx watches.But he has been selling watches for a long time on both sites.It is how ever true what you say he loves every watch that he sells
Jeg har pt 1 respekt for Kims regel, pt 2 gennemskuer jeg det ret let og pt 3, hvis ikke der skal være et "salgspoliti" 24 timer i døgnet, bliver det vanskeligt. Endeligt er ting ikke så enkle. Jeg tror måske ikke xxxxx viser sin xxxxx for at sælge den næste uge, men fordi NU er han glad for det ur, Willy du tror ud fra dine indlæg, at det er formålet. Skulle der være forbud for xxxxx mod at vise billeder og beskrive ure, i andet end salgsforum??
Livet er som det nu engang er, og vi taler ikke de mest alvorlige forbrydelser her.
God søndag alle
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)