16-08-2014, 02:24 PM
Jeg ville til enhver tid sige sort........Indtil jeg købte den hvide og nu er jeg uafklaret.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
AP 15400/15300 RG - Sort eller Hvid skive?
|
|
16-08-2014, 02:24 PM
Jeg ville til enhver tid sige sort........Indtil jeg købte den hvide og nu er jeg uafklaret.
17-08-2014, 08:53 AM
Som de fleste ved er spørgsmålet i denne tråd også noget der optager mig en del for tiden. Umiddelbart er jeg mest til den sorte, men jeg er lidt i tvivl da jeg ikke er vild med den sorte rem til uret, hvorimod jeg synes at den mørkebrune er perfekt. Så faldt jeg over det nedenstående billede og så var jeg solgt. Jeg ved godt at mange ikke synes at en brun rem passer til en sort skive, men dette er 100% min yndlings kombination. (lige nu)
17-08-2014, 09:18 AM
KimT Skrev:Som de fleste ved er spørgsmålet i denne tråd også noget der optager mig en del for tiden. Umiddelbart er jeg mest til den sorte, men jeg er lidt i tvivl da jeg ikke er vild med den sorte rem til uret, hvorimod jeg synes at den mørkebrune er perfekt. Så faldt jeg over det nedenstående billede og så var jeg solgt. Jeg ved godt at mange ikke synes at en brun rem passer til en sort skive, men dette er 100% min yndlings kombination. (lige nu) Den combo er meget svær at slå - den brune rem står perfekt til rødguld og den sorte skive !! Enig med dig i, at den sorte rem ikke gør noget godt for uret. /Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
17-08-2014, 09:25 AM
Man kunne smide en neongul skive på det ur, og det ville stadig være flot!
17-08-2014, 09:34 AM
Kristofferj Skrev:Man kunne smide en neongul skive på det ur, og det ville stadig være flot!.....og dog Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
17-08-2014, 09:35 AM
Vi tester det i weekenden. Jeg skal nok tage spraymaling med
17-08-2014, 09:54 AM
Super lækker kombo med mørkebrune rem, mit problem er bare at den hvide skive vejer tungest hos mig
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
17-08-2014, 10:42 AM
Jeg satser på at dette AP bliver mit næste ur i løbet af efteråret, men er ligesåmeget i tvivl som Kim. Jeg har prøvet både hvid og sort IRL - dog ikke samtidigt - og de spiller, så det bliver et hårfint valg.
Jeg mener ligeledes godt at en mørkebrun rem fungerer æstetisk til den sorte variant. Flere eksklusive ure med "Chargoal" grå skive der er tæt på sort lanceres med mørkebrun rem som standard. Et eksempel er IWC 5001 i hvidguld.
17-08-2014, 10:57 AM
T.Hansen Skrev:Super lækker kombo med mørkebrune rem, mit problem er bare at den hvide skive vejer tungest hos migDet er da ikke et problem Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her
|
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|