Bog om ure
Speedy Skrev:Det har du helt ret i Mads. Har nu kigget (meget lidt) i den, og den er som du skriver lidt rodet og meget overfladisk.

Men er man typen der bare ikke kan få urbøger nok, er der en masse flotte billeder, og måske noget om visse urmærker som man ikke vidste i forvejen - helt sikkert!

Andre derimod er ikke med overhovedet, Rolex og Omega eksempelvis!

Men hvor mange herinde vidste feks. at Clerc, de Grisogono, Kelek og Parmigiani Fleurier er "watches of the millenium"?

Vi er vist enige Benny. For de knap så kyndige er der masser af nye mærker og fine billeder, men ikke meget historie og "aha" oplevelser. Og en værre roden sammen af nyt og gl. uden egentlig rød tråd. Men som sagt får man en ok bog med prisen i mente.

/Mads
Svar
Hvilken bog/bøger ville I anbefale? Måske flere forslag alt efter om de er skrevet til absolutte begyndere eller mere erfarne i ur-verdenen.

/Michael
Svar
Hej

Jeg tror at Arnold Busck tjener for lidt på deres bøger, for deres boghandel vedsiden af os har lige lukket, så jeg kan desværre ikke købe bogen, og de har lige solgt til halv pris grundet ophør. Icon_e_confused

MVH Peter
Svar
Nej, Peter det er fordi der ikke bliver læst så mange bøger i Jylland Icon_e_wink
Svar
Så fik jeg sq også invisteret i bogen, 75 kroner for en flot udført bog, siger man jo ikk nej til...
Selv om teksten måske ikk er det vildeste, så er der jo nogle meget flotte billeder i, så det er jo en kigger vær Icon_e_wink
plus aura plus, telle est la vie.
İmage
Svar
Hej Speedy

Kan du skaffe en bog til mig til 75 kroner, vil jeg gerne købe den hvis du kan tage den med ned til mig næste gang du skal til Horsens.

MVH Peter
Svar
Hej Peter
Hvis jeg kommer i nærheden af butikken skal jeg nok købe et ekspl. til dig!
Svar
Peter ellers kan jeg MÅSKE skaffe en på mandag !!! Icon_razz

MVH

Jacob
Svar
Hej Jacob K

Det må du meget gerne, og hvis du får fat på en må du gerne skrive det herinde, så Speedy ikke også køber en til mig. Og kommer der to køber jeg selvfølgelig dem begge.

MVH Peter
Svar
Jeg kan MÅSKE lokke min bror forbi i Ålborg på mandag, men jeg skal nok skrive.

Jacob
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)