Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
Jeg er sikker på at det at Stein Bagger har ejet uret trækker op i pris, dog vil jeg ikke selv give en øre med for det end det er værd, hvis han ikke havde ejet det, men ellers kan de måske sælge det til Reimar Bo.
MVH Peter
•
jacob jensen
Unregistered
Syntes det er lidt sjovt peter at du er helt sikker på at Stein B. ejerskab af uret vil trække
prisen op men du vil ikke selv give en øre mere for det,det kan man da kalde en modsætning.
Lidt ligesom jeg hørte en sige forleden dag at det var for dårligt at folk trak sig tilbage fra arbejdesmarked når de var 60 år og ikke fejlede noget,men han ville gøre det selv hvis han fik chancen
Jeg tror rigtig mange mennesker har det som dig (peter),Mads og mig selv for den sags skyld,
nemlig ikke at ville give en krone mere for det ur bare fordi Mr. dårlig moral har ejet uret.
•
Svar: 694
Tråde: 23
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 1
Jeg ved ikke om det siger noget om mig, men jeg har det stik modsat.
Jeg synes NETOP uret får værdi fordi det har historien med sig. Det er jo en museumsgenstand.
Jeg er generelt ikke begejstret for VCs ure, men netop fordi SB har ejet uret ville jeg da gerne have det. Det er da en sej historie det ur har!
Jeg synes det er besynderligt at mange herinde køber særlige ure på grund af historie/pedigree, som f.eks. rolexs sportsure. De er jo i bund og grund masseproducerede ure med en god historie. Derfor undrer det mig også at man herinde ser SB ejerskabet som en negativ kvalitet.
Med venlig hilsen
Jesper
I kassen pt.:
Breitling SuperOcean A17360
Breitling Avenger Seawolf titanium E17370
Rolex GMT Master II 16710
Omega Planet Ocean 2200.50.00
Maurice Lacroix Pontos PT6048
Junghans Automatic cal. 651.10 (1969)
•
Svar: 1,025
Tråde: 70
jacob jensen Skrev:Syntes det er lidt sjovt peter at du er helt sikker på at Stein B. ejerskab af uret vil trække
prisen op men du vil ikke selv give en øre mere for det,det kan man da kalde en modsætning.
Lidt ligesom jeg hørte en sige forleden dag at det var for dårligt at folk trak sig tilbage fra arbejdesmarked når de var 60 år og ikke fejlede noget,men han ville gøre det selv hvis han fik chancen 
Jeg tror rigtig mange mennesker har det som dig (peter),Mads og mig selv for den sags skyld,
nemlig ikke at ville give en krone mere for det ur bare fordi Mr. dårlig moral har ejet uret.
Det vil trække op, om man så syndes det er forkert eller ej er jo personligt.
Prøv at se alle de ting der blev solgt på lauritz.com, hvor mange efekter fik meget høje priser kun fordi manden habde skrevet med pinden, siddet i stolen eller andet...
Om man kan lig ham eller ej, så vil han jo være en del af den danske historie..
•
Svar: 537
Tråde: 34
wc´et må jo nærmest stå som nyt, med alt det lort han har fyldt Finn nørby Gaard, taget i betragtning.
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
makita Skrev:wc´et må jo nærmest stå som nyt, med alt det lort han har fyldt Finn nørby Gaard, taget i betragtning.

- Det var vist nu Danske Bank og hans egen naivitet...
•
Svar: 350
Tråde: 19
makita Skrev:wc´et må jo nærmest stå som nyt, med alt det lort han har fyldt Finn nørby Gaard, taget i betragtning.
Finn har da bare selv kunne tænke sig lidt om.. Og det at han siger han har mistet ~450 mio.DKK passer jo faktisk ikke helt.. Puttede han ikke "kun" ca. 100 mio.DKK i firmaet som jo så kunstigt vokskede til 450 mio.DKK? Dvs han jo reelt aldrig haft de 450 mio.DKK. Dog er 100 mio.DKK også OK mange penge! Men han kan trods alt hurtigt tjene nogle penge igen.
Casio DW5600
Omega Seamaster Cosmic
Rolex 16600
Rolex 16610LV
•
jacob jensen
Unregistered
Enig hvis man vælger at geare sine investeringer så skal man sætte sig ind hvad man gør
og hvad der er riskoen.
•