DAGENS UR
Tirsdagsuret for 2. uge i træk....

İmage

-via iPhone
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"

Svar
Når solen er fremme, må det blive denne GS.İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Lige præcis Hr. KOP
İmage
Mvh Danny  Icon_smil
[-]
  • KOP, Larsb, Lund, onkeldunkel
Svar
(03-06-2019, 09:45 PM)sweeperdk Skrev: Jeg er dybt imponeret over M.C. Mortensen.

Det er vi mange, der er - og det gælder også serviceniveauet og simpelthen venlighed og imødekommenhed overfor kunder af alle slags !!
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
En tro følgesvend...og mit nye Grand Seiko ;-)

İmage

Sent from my iPhone using Tapatalk
Svar
Dagens ur. Ham jeg købte uret af, for et par år siden solgte det fordi han ville have en Rolex Batman. Han kunne dog ikke finde et, så jeg foreslog MC Mortensen, og få dage efter hentede han sit nye ur. Det ved jeg så ikke om man stadig kan İmage

Sendt fra min H4113 med Tapatalk
[-]
  • BadHamster, Larsb, PHO
Svar
Var en tur forbi Bonells på Fields i dag.

De havde fanme et Grand Seiko SBGH267på lager.

Er du sindsyg hvor det er bare smukt og helt
fantastisk.

İmage

51,5K stod der på prissedlen.

Jeg måtte desværre forlade butikken uden uret.

Pt er der ikke råd.

Trøster mig med MM600 og et glas god Ripasso

İmage
Mvh Kim 
Svar
Det er vanvittig flot - der er et til salg til 6.300 USD på Grand Seiko Owner Club på Facebook - bare man boede i USA :-D

Et lidt billigere alternativ er SBGA383 - det er altså også utrolig flot og med Spring Drive :-)

İmage
[-]
  • BadHamster, Larsb, MTF
Svar
Uhhh SBGH267 gad jeg godt have som makker til mit GS, ville være et skønt par Icon_drool Troede faktisk at det var udsolgt i hele verden... Ærgerligt at urkontoen er mere eller mindre tom for tiden Icon_computer
Mvh Danny  Icon_smil
Svar
Den sidder sgu fast.

İmage
[-]
  • cfnissen, KOP, Larsb, MichaelA, MTF
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 5 gæst(er)