Svar: 886
Tråde: 46
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Jeg MÅ have et Reverso Grand Taille en dag. Alene den rektangulære form gør det perfekt i en samling af ellers runde ure, rart at skifte til noget som er helt anderledes.
PS Du burde nu have et større IWC i din samling som du ville gå med
Mvh
Michael
•
Svar: 2,149
Tråde: 222
Modtaget Likes: 3,662 i 1,101 svar
Givet Likes: 6,292
@Michael: Ja, jeg har længe kigget på et IWC pilot chrono, har prøvet det på og er meget lun på det. De nye er bare ikke specielt pæne, så det er nødt til at være en af de lidt ældre modeller. IWC har en sindssyg butik her i New York, der virkelig præsenterer brandet og dets forskellige vinkler meget, meget flot.
•
Svar: 886
Tråde: 46
@cfnissen - Ja, jeg drømmer om at besøge den butik ved lejlighed.
Hvis du har kig på en Pilot Chrono så vil jeg anbefale dig 3786 (eller 3705). 3786 er smukkere end de nye, fås billigere og kun lavet i 1000 stk ! Et fantastisk ur!!
Mvh
Michael
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Super lækker og dedikeret samling

Få der holder så stram en linje. Her kan man da tale om en ursamling frem for en samling ure
/Mads
•
@Mads: Tak for de pæne ord. Meget god måde at beskrive det på med ursamling/samling af ure. Stram line er lige præcis hvad det er blevet til :-) Det var ikke nødvendigvis planen fra starten af. Og tak for dine gode og saglige indlæg her på forummet.
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Givet Likes: 2
That's a sight sore eyes! Det er en skøn samling, Claus.
Går du måske rundt og pønser på at tilføje endnu et JLC til samlingen, eller har du et ''grail'' ur som du bare må eje?
•
Hej Faurschou,
Tak for de pæne ord!
På listen (realistisk eller ej p.t.) har jeg:
- Grande Reverso Ultra Thin Tribute to 1931. Det er bare så smukt et ur
- Reverso Grande GMT. Et super cool ur med en flot udførsel af tidszone komplikationen
- Duomètre à Quantième Lunaire 40.5. Det findes med en sort skive, som bare er så fandens flot....
Har prøvet alle 3 i forbindelse med et besøg hos JLC sidste år....tog lidt billeder til de lange vinteraftener...og sidder nu og overvejer, hvor hårdt ramt jeg egentlig er af sorte skiver
Tribute
GMT
Duometre
Suk,
Claus
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Givet Likes: 2
cfnissen Skrev:Hej Faurschou,
Tak for de pæne ord!
På listen (realistisk eller ej p.t.) har jeg:
- Grande Reverso Ultra Thin Tribute to 1931. Det er bare så smukt et ur
- Reverso Grande GMT. Et super cool ur med en flot udførsel af tidszone komplikationen
- Duomètre à Quantième Lunaire 40.5. Det findes med en sort skive, som bare er så fandens flot....
Har prøvet alle 3 i forbindelse med et besøg hos JLC sidste år....tog lidt billeder til de lange vinteraftener...og sidder nu og overvejer, hvor hårdt ramt jeg egentlig er af sorte skiver 
Duometre

Suk,
Claus
Det var sgu fandens! Jeg har netop også talt om Duometre i lang tid efterhånden.

Det er et af mine absolutte ''drømmeure'', idet den har meget byde på - både visuelt og funktionelt. Jeg mener vist at have et par billeder af dens søster på min mobil - they'll be coming up shortly.
Laver JLC den sorte i 40.5 mm? Jeg har altid haft et ømt punkt for den i YG med åbne huller.
•