Hvad håber du de forskellige urfirmaer kommer med i 2014?
Joepete Skrev:En Rolex sub i herrestørrelse ville være fint Icon_e_wink Icon_e_biggrin1

En Breitling lænke med ratchet diver extension tog jeg gerne imod med kyshånd Icon_cool Og ditto fra Omega Icon_flov

Et AP og Panerai stop for limited editions ville jeg nyde... Icon_rolleyes

Kunne Oris lave en diver, som ikke var puck formet, ville jeg være klar!

En GS diver for menneske penge ville jeg egentlig mene, var en ret for os fans... Icon_crazy

Og så må Anonimo godt snart begynde at svare på kunde henvendelser! Icon_razz

Godt nytår til Jer ALLE Icon_drinks Icon_popcorn Icon_flag

+1
Mvh Kim 
Svar
Hvis Rolex kommer med en Submariner i "herrestørrelse" så er det lige før jeg vil sætte en kasse bajere på at den kommer til at lide samme skæbne som den nye Explorer II..... Alle folk råber og skriger efter den og når den så kommer, så gider ingen at ha den.... Rolex er et konservativt Brand og det er ligeledes en stor del af dets tilhængere...... Så jeg tvivler på at det kommer til at ske.
Svar
Hvis vi alligevel drømmer..... Et Breitling Seawolf vandtæt til 4000 meter, med inhouse værk, en lænke med diver extension og til under 40k......
Svar
Nu hvor det er drømmeland så følgende ur fra Panerai:

44mm Luminor 1950 destro i bronze med sandwich dial, uden sekundviser, men med dato samt "dome" glas...

Genindførsel af tritium over hele linjen Icon_e_wink
Svar
Det er kun et spørgsmål om tid inden Rolex kommer med en 42 og 44 mm sub uden det er en Seadweeler.

Jeg håber på en 42 mm, men der kan godt gå 50 - 10 år endnu. Mennesket bliver større og større i alle retninger, så Rolex hopper nok med på vognen på et tidspunkt.
Svar
At rolex genindfører de gamle månefase ure, noget a la ref 6062.
Svar
Encino Skrev:Lad os se et helt nyskabende kassedesign tak. Og JA, de har lavet en Mare Nostrum og NEJ 1950'er kassen er blot endnu en variation af Luminor med den samme grundform og kronebeskytter.

Hvad så med at Japanerne fortsætter med Panerai's design :-)
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
Et Omega PO Quartz til en pris af under kr. 15000.
I must be dreaming! Nemlig!
/
Kristen
Svar
Tror ikke omega lave Quartz ure mere? Det passer ikke rigtig ind i deres nye branding profil.
Svar
Næh, Omega er vidst ved at forlade nypriser under kr. 25000 og Fyn.
/
Kristen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)