Svar: 1,184
Tråde: 67
Modtaget Likes: 1,076 i 433 svar
Givet Likes: 5,339
thomas.b.s Skrev:P.t. er jeg i London resten af året (arbejdsramt) så måske julegaven
til mig selv bliver en amvox 1 eller en glashutte panomatic reserve!!!!
må ind til bond street og tjekke JLC`en ud, er der nogen som ved hvor
glashutte findes i London?
Thomas
Hej THomas,
Panomatic'erne er virkelig lækre ure, men hvis du får chancen, så kig på PanoReserve også. Det er en af mine personlige favoritter.
Jeg har fundet følgende Glashutte forhandlere i london:
Wempe på Dond street
Harrods
Selfridges på Oxford Street
Ernst Jones på Kings Road
Derudover nævner Glashuttes hjemmeside Asprey på BOnd Street, men jeg har aldrig besøgt dem.
Udvalget svinger meget, men Ernst Jones på Kings ROad havde et overraskende stort udvalg.
God Jagt.
•
Svar: 166
Tråde: 35
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Men jeg synes ikke nødvendigvis et mærke der producerer nogle ting som er af en gennemgående kvalitet, er noget man bør investere i. Hvis andre mere nytænkende brands laver produkter af samme kvalitet men er dygtigere til design, innovation osv, så er det da klart mere lækkert at bruge sine penge på det. Rolex ejere skal ikke bilde mig ind, de køber deres Rolex's pga designet.
Det er ligesom Landrover: Skal man på safari i Afrika, så er det det eneste rigtige at køre i.
Men hvad der helt præcist gør Rolex til det mest prestigefyldte brand blandt folk der ikke kender til ure, det ved jeg faktisk ikke. For man kan nævne de første 5 brands, der laver mere lækre og komplicerede ure end Rolex.
•
Svar: 109
Tråde: 37
og det laekre vaerk (i folege flere paalidelige kilder er det nye in-house bedre end el-primero vaerket fra tidligere) saa nogle af os har alsaa koebt et rolex fordi designet er fedt
det samme var tilfaeldet med min SD men den maatte jeg saelge da den ikke var rar at have paa
Rolex laver faktisk nogle laekre designs, men for mig er design ogsaa at lave en design der passer til funktionaliteten og ikke bare hvad moden foreskriver
Hilsen
Bjoern
ROLEX er for fedt
•
Svar: 134
Tråde: 34
Tak til Lars for de gode tips.
Nu vil jeg gå en runde på lørdag og tjekke udvalget ud (sammenligne
lidt med JLC`erne) har dog ikke et man. optræk (endnu) så panoreserve
lyder spændende, kontra et JLC reverso som er i en helt anden grøft
end det jeg oprindeligt havde i tankerne, men jeg har tiden til det og er det egentlig ikke halvdelen ved at hjembringe et nyt ur???
Impulskøb kontra den tid man overvejer og gransker andre muligheder,
mærker, complicationer osv. Inden man svinger plastickortet!!!!
Thomas
You never actually own a Patek Philippe.
You merely take care of it for the next generation
•