Hvis du havde 250.000 kr....
Nemt, de er ofte billiger end stål modllerne Icon_e_surprised
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Nemt, de er ofte billiger end stål modllerne Icon_e_surprised

Fint så holder jeg mig til guld, hvis det skulle være! Icon_e_wink

vh Baun
Svar
Hehe, ja jeg har jo "fået lov" til guld ur efter jeg blev 30, så to af dem Icon_smil
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Micki Jensen Skrev:Hehe, ja jeg har jo "fået lov" til guld ur efter jeg blev 30, så to af dem Icon_smil

Jeg har vist 25 - men altså Omegaer..... det er jo trods alt mere overkommeligt - og her koster gulurene 50% mere end stål vil jeg tro.

vh baun
Svar
Nautilus i stål og guld koster ca. det samme i ref. 5711 og 5712. Guld dog lige en anelse dyrere pt. Her taler vi stål modeller med lænke vs. guld modeller med rem.

For at stål er dyrere end guld har vi vist kun gang i et vintage jumbo ref. 3700.

/Mads
Svar
Mads Gjødesen Skrev:Nautilus i stål og guld koster ca. det samme i ref. 5711 og 5712. Guld dog lige en anelse dyrere pt. Her taler vi stål modeller med lænke vs. guld modeller med rem.

For at stål er dyrere end guld har vi vist kun gang i et vintage jumbo ref. 3700.

/Mads

Men ligger de så ikke ofte meget tæt på hinanden, for syndes tit jeg har set guld er en smule billiger end stål - og ja det er naturligvis når de er på rem..
Mvh. Micki - DREAMWATCH
Svar
Jeg ville nok prøve noget (for mig) eksotisk:
Richard Mille RM010
Jens-Kristian
İmage
Svar
Hej

Vintage chronographer fra PP som er fra 40erne, koster mere i stål end i guld. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)