Svar: 4,070
Tråde: 280
Modtaget Likes: 85 i 61 svar
Givet Likes: 298
Tror ikke at dette er Helson's største sællert...... Men ellers kommer vi da hele vejen rundt i denne tråd.
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Claus Tukjær Skrev:Tror ikke at dette er Helson's største sællert......
Jeg synes klart bedre om det ur, som du har vist løbende på siden.

Jeg synes dog bedst om urets naturlige look (upoleret).
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Black Seal Skrev:[Så blev jeg sat på plads i din kasse og du blev lidt "grov" personlig!
Lidt sjovt, når andre bare holder sig på sporet med retten til egne meninger.
Tag en slapper og læs tråden over en god kop kaffe i morgen tidligt.

Jeg har ikke på noget tidspunkt givet udtryk for et forbud.
Og ja, du har en tendens til at puste liv i små unødvendige detaljer, f.eks. din indædte kamp mod reklamer på hjemmesiden. Det er virkelig ikke for at være grov, men det nærmer sig et vist niveau, hvor man har lyst til at give sin mening til kende.
Jeg har oprigtigt ikke lyst til at fortsætte, da der er en række begrænsninger ved den skrevne kommunikationsform, der gør den uhensigtsmæssig.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Kan vi undgå at blive personlige og komme tilbage til trådens emne?
Jeg synes det er synd en ellers fin debat bliver afsporet på denne måde og vil gerne opfordre på det kraftigste til at vi kommer tilbage til urene.
På den måde undgår vi i fællesskab tråde der tager uheldige retninger og ikke længere handler om ure, hvilket jo er formålet. Lykkedes det ikke må tråden lukkes, hvilket vil være synd.
Så tilbage til Helson - nu med diamanter.......
•
Svar: 696
Tråde: 31
Modtaget Likes: 43 i 24 svar
Givet Likes: 92
Diamanter hører til på smukke kvinder, ikke på dykkerure.
Undtagelsen der bekræfter reglen er Omega AT 150 med perlemor og lidt sten på skiven som jeg godt kunne tænke mig at prøve lidt længere tid end bare nede i butikken.
Lever i min egen lille dykkerklokke..
•
Svar: 1,986
Tråde: 66
Modtaget Likes: 13 i 11 svar
Givet Likes: 0
peterkaa Skrev:Diamanter hører til på smukke kvinder, ikke på dykkerure.
Så kort kan det siges og helt enig

Jeg mener ikke det er "at tænke ud af boksen" at smide diamanter på et råt dykkerur. Det er blot at kombinere to yderligheder, som sammen ud fra mit synspunkt giver en uheldig løsning. Når man i min terminologi tænker ud af boksen er det når man skaber nye radikale løsninger og ikke bare blander sort og hvidt og får gråt
Men som det også allerede er nævnt er det jo super vi ikke alle har samme smag for så ville verden jo ende ud i gråt i gråt...
Mht. pris indblandingen på DS'en forstod jeg ikke hvorfor den bemærkning skulle ind over og gør jeg stadig ikke. Jeg er kold over om det Helson koster 500 eller 500.000 kr. Det er ikke value-for-money jeg skyder efter i denne sammenhæng men kombinationen af tool-watch og diamanter. I min verden pynter diamanter ikke på noget dykker-ur.
/Mads
•
Svar: 852
Tråde: 124
Modtaget Likes: 5 i 5 svar
Givet Likes: 32
Jeg synes at det er meget fedt, men ville hellere ha' det i stål eller Titanium!
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Jeg har altid haft den holdning at dykkerure skal være "no nonsence" og derfor heller ikke guld eller andet ædelmetal. Jeg forstår ikke logikken i at man udelukker diamanter, men synes guld er fedt på et dykker.
vh baun
•