16-05-2010, 02:21 PM
lajzen Skrev:Istedet for at købe flere ure i mellem klassen og tabe penge den vej, vil jeg nok istedet gå i banken og låne direkte til et DS.Jeg kunne ikke finde på, at låne pengene til et ur i banken, og som skrevet tidligere så har jeg pengene til et DS, men jeg er ikke ’parat’ til at bruge disse på en DS, som tingene er nu. Livet er andet end ure (det er det faktisk
Ved godt du så skal betale renter, men det går lige op med det du ellers vil tabe på mellem stations urene og så har du det ur du vil have med det samme. Hvis du sælge dit andet mellem stations ur du har nemlig Omega PO, så er det vel en 30 stykker der skal til.(…)
Oprindeligt var mit PO ikke tænkt som et ”mellemstations-ur”, men efterhånden som min interesse for ure er vokset, må jeg erkende, at det er røget i denne kategori
Endelig må jeg nok også indrømme, at ’jagten’ på det næste ur betyder en del for mig, og hvis jeg nu køber en DS, ja så er det vel det (eller er det? For jeg ser jo hos jer andre, at ’mere vil have mere’
@Kim T: Meget enig i dine betragtninger…

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)