Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Var ude og prøve kawazakis z750R i weekenden... Blev helt motorcykel liderlig igen... Men frygten om at vælte er der stadig, men uanset kørte jeg som om jeg havde stjålet den... Derfor har jeg ikke nogen mc lige nu!
Det er underordnet hvor god du er til at køre, der skal kun en klovn til at køre ud foran dig... Det kan være en der kører overfor rødt, eller en der laver et u sving uden at blinke - så er det lige meget hvor god du er til at køre!
Dit fordæk kan skride på en sten i et sving, er du heldig bliver du ikke ramt af den modkørende bil men så skal du begynde at bede for at du ikke kurer med hoften først ind i en kantsten... For så går du ikke mere... Og du kan vel ret godt lide at gå, kan du ikke!?
Jeg er ikke negativ, jeg vil bare lige gøre opmærksom på de farer der er! Du skal nyde dit nye kørekort og den kværn du køber... Har selv kørt mange km på japanske dødsracere... Også flere gange lovens tilladte hastighed... Det er pisse sjovt, der findes næsten ikke noget bedre... Men det er sindssygt vigtigt at man ikke mister respekten for motorcyklen, den kan sagtens dræbe dig på 50 meter fra stillestående!
Kør som om der ikke er nogen af dine medtrafikanter der har set dig og ha' respekt for de 200 kg metal du har mellem benene, så får du den fedeste sommer ever! :)
Enjoy!
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
Jeg har godt klar over farerne, men jeg mener ikke frygt skal styre ens liv. Det er også grunden til at jeg stillede op til DM i freeride, og hopper faldskærm.
Hvis man er bange for alt, og ikke tør gå ud af en dør er livet ikke meget ved.
Når det er sagt behøver man ikke opfører sig dumt, og tage unødige risici.
Jeg tager det her MEGET seriøst, og har været ude og investere i sikkerheds udstyr for over 10k.
Jeg cykler ALTID med hjelm, og køre altid på ski med lavine bibber, sonde, skovl, ryskjold, crashpants, fullface hjelm osv.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Kristofferj Skrev:.......at jeg stillede op til DM i freeride
Hvad er det ?
•
Svar: 2,792
Tråde: 143
Modtaget Likes: 126 i 62 svar
Givet Likes: 22
DM i offpiste ski, point for stil, fart og sværeste rute ned, normalt på bjergsider på den forkerte side at 50%
For mig var det dog mest bare at overleve:D
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
At bruge penge på godt sikkerheds udstyr er super vigtigt og du kommer OK i gang med 10k,men pas på ikke at sprede dem over for meget for så når de ikke langt
selv brugte jeg fleste penge på hjelm nemlig en Arai(godkendt til formel 1 så er den også godkendt til mig

) af mange anset som det bedste money can buy.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Kristofferj Skrev:Jeg har godt klar over farerne, men jeg mener ikke frygt skal styre ens liv.
Det er heller ikke det jeg siger og jeg er helt enig med dig, frygt skal på ingen måde styres ens liv...
Det er sundt at komme ud af sin comfort zone! :)
Giver dig blot et par ord med på vejen, for jeg ved at jeg tager hovedet under armen ligeså snart jeg sætter mig på en mc og hvis du er nogenlunde ligesom jeg er (hvilket jeg kan regne ud at du nok er siden springer fladskærm og er habil skiløber) så er sandsynligheden for at du vil få samme tanke om at du er "udødelig" i hovedet som jeg gør.
Hvis du har læst det jeg har skrevet så har jeg fået sat de tanker i hovedet på dig som jeg var ude på fra start af... Håber du kan bruge det til noget...