Hvad synes I om Corum?
Damm, det bliver altså sjovt at se alle dine ure til September på Langeland.
En ordentlig bunke, man ikke ser til daglig.
Svar
KimT Skrev:Damm, det bliver altså sjovt at se alle dine ure til September på Langeland.
En ordentlig bunke, man ikke ser til daglig.

Ja, man kan nok godt kalde min samling for "afvigende" Icon_crazy

Glæder mig rigtigt meget til Langeland Icon_e_smile
Venligst
Rasmus

"Alt ordner sig i morgen, er jeg sikker på..."
C.V. Jørgensen
Svar
Ikke mit valg, men glaeder mig til at se det, Rasmus....
Svar
Claus Tukjær Skrev:Ikke mit valg, men glaeder mig til at se det, Rasmus....

Hvad er grunden(e) til, at du ikke ville smide 7500,- efter det?
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Ralle Skrev:

Det kan ikke sælges igen Icon_e_wink (I hvertilfælde ikke til 7500!) Og, hvis det ikke skal beholdes som keeper skal det vel flippes senere. Og da Claus lever af at sælge ure skal han også kunne tjene en skilling eller som minimum holde pengene hjemme og det tror jeg (eller er nu ret sikker på) ikke kan lade sig gøre med dette ur!

Men hvis du kan lide det og planlægger at beholde det i laaaaang tid, så er det vel "bare" at trykke på aftrækkeren og få det købt Icon_cool
Simon Hedegaard
Svar
Hedegaard Skrev:
Ralle Skrev:

Det kan ikke sælges igen Icon_e_wink (I hvertilfælde ikke til 7500!) Og, hvis det ikke skal beholdes som keeper skal det vel flippes senere. Og da Claus lever af at sælge ure skal han også kunne tjene en skilling eller som minimum holde pengene hjemme og det tror jeg (eller er nu ret sikker på) ikke kan lade sig gøre med dette ur!

Men hvis du kan lide det og planlægger at beholde det i laaaaang tid, så er det vel "bare" at trykke på aftrækkeren og få det købt Icon_cool

Claus er jo vaskeægte ur-entusiast og ikke kun forretningsmand, så jeg kan ikke forestille mig, at det kun er på grund af gensalgsværdien/værditabet, at han ikke ville købe uret...
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Kender jeg ham ret, er designet ikke ham Icon_e_wink
Svar
KimT Skrev:Kender jeg ham ret, er designet ikke ham Icon_e_wink

Kommer bare bag på mig, når jeg læser denne tråd: [url]"http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=10251&p=89752&hilit=corum#p89752" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.p ... rum#p89752[/url]
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar
Det er en GAMMEL tråd og nogle af os urtosser er kendt for at skifte smag mindst en gang om ugen Icon_e_wink
Svar
KimT Skrev:Det er en GAMMEL tråd og nogle af os urtosser er kendt for at skifte smag mindst en gang om ugen Icon_e_wink

All right Icon_e_wink
Venligst
Rasmus

C.V. Jørgensen
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)