Hvad tænker du på?
KimT Skrev:Det er også et fedt ur - jeg er stadig helt oppe og køre over min Icon_e_biggrin1

İmage

Når jeg ser dine billeder får jeg bare mere lyst til at prøve den!!!! Icon_love
/SK
Svar
Jeg tænker på "vintage" Rolex. Sub, eller Sea dweller fra 77, måske en GMT også. Sjovt nok blev maxi kassen lige pludselig for uharmonisk til mig, og jeg er meget tiltalt af det ældre modeller.
Seiko Monster SKX799
Audemars Piguet 15300 "Blue"
Panerai Luminor Marina PAM00111
Min fotograf side fluxdonphotography
İmage
Rolex by fluxdon, on Flickr

Svar
Efter det kom ud sidste år har mine tanke ikke slået væk fra GS SBGJ005 limited edition

En af de absolut smukkeste urskiver der nogensinde er lavet...İmage
İmage
Svar
Enig det er så smukt Icon_exclaim
Farven er taget fra det område hvor GS fabrikken de bliver lavet på ligger. Icon_cool Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg tænker lidt på det her. Hvad synes i om det?

İmage

İmage

İmage
Svar
misiu Skrev:Jeg tænker lidt på det her. Hvad synes i om det?

Jeg synes det er for meget af det gode. Sikkert et fint værk med mange komplikationer, men for pyntesygt. OK til samlingen, der har ALT, men ikke som brugsur.
Jeg tænker også at til de penge er der JLC, PP, ALS, ja andre Brequet, som jeg hellere ville eje.
mvh jens
Svar
Tak for din mening Icon_razz .jeg syntes bare for de 200 k. Som uret her koster. Her Få man et ur som er i mit synspunkt er en del mere fint end PP, AP og andre ur i denne klasse som prismæssigt er meget venlig.
Svar
Helt sikkert et rigtig fedt ur, hvor du får et kunstværk på håndledet til en ganske fair pris.. Men for lige at være den kedelige og fornuftige (hvilket ikke sker så tit) SÅ kan jeg ikke lade være med at tænke hvad mon et service på sådan et vil løbe op i... Icon_think Men helt sikkert et spændende ur jeg ville elske at gå med...
Svar
Ville aldrig købe det ur men hvis du kan lide det så go for it Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Jeg har fundet et nyt ur som jeg skal have. Halse i Horsens bliver nemlig forhandler af Grand Seiko, så dette er på ønskelisten:

İmage
İmage
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)