G-Shock på ferie
Netop hjemvendt fra ferie, med lidt billeder.

Det blev ikke til så mange, da mit kamera måtte lade livet i et forsøg på at knuse en sten under en vandretur Icon_e_wink
Det kostede lidt knubs og lige der, var jeg glad for at jeg bar G-Shock uret Icon_e_confused
Der blev heller ikke taget så mange urrelaterede billeder, da jeg "kun" havde taget mig G-Shock med.
Men lidt er der, så............

Først sammen med min hustrus G-Shock.
İmage
İmage

Så lidt diverse.
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage
İmage

Her er det svært at se uret, men det var en FED tur Icon_cool
İmage

Der er mange fede ting at opleve i Mexico og det er helt sikkert ikke sidste gang vi tager derover.
Det kan klart anbefales Icon_e_biggrin
Svar
Dejligt at høre, at turen har været god Icon_e_biggrin Også selv om kameraet måtte lade livet - men godt du ikke kom noget alvorligt til *pyha smiley* Icon_e_wink

G-Shock urene har, fuldt berettiget, synes jeg, en stor fanskare verden over. Det er godt konstruerede ure, som kan holde til mange ting, og som har mange gode anvendelige funktioner. Alle skal da have et G-Shock i kassen Icon_e_wink Icon_razz
De venligste hilsner, John
Svar
G-Shock or Pathfinders are in my book the best rough and ready watches.I love em Icon_e_smile Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk Icon_smil
Svar
Joepete Skrev:Alle skal da have et G-Shock i kassen Icon_e_wink Icon_razz
+1
Svar
Godt at høre at i havde en god tur Kim Icon_cool
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)