Service af Elvstrøm Lemania
Mit sejlerur trænger snart til noget service. Det er ikke p.... snedigt at prøve at 'fikse' det under en vandretur med en Leatherman har jeg fundet ud af.
Men hvor gør man dette??

Jeg skal ha' skiftet viserne ( det selvlysende stads smuldrer ) og fjeder-dimsedutten der svinger frem og tilbage trænger nok til en udskiftning.

MVH Anders

PS: Er der nogle der ved hvad dette ur koster i dagens Danmark??
Svar
Mathiesen i Østergade var oprindeligt forhandlere af dette fantastiske ur. Måske kan de hjælpe dig? Det er lavet af Lemania og har derfor Lemania værk indenbords. Jeg har rygter om, at der ikke findes dele til det pågældende værk længere, men idet modellen ikke er så gammel igen, så har jeg svært ved at tro, at dette rygte er sandt.

held og lykke.
Svar
henvend dig til knud pedersen i lemvig han er servicecenter for tag heuer, han har overtaget reservedele til lemania fra ok jensen tidligere tag heuer og lemania.
Svar
Anonymous Skrev:henvend dig til knud pedersen i lemvig han er servicecenter for tag heuer, han har overtaget reservedele til lemania fra ok jensen tidligere tag heuer og lemania.

OK. Har du en adr. eller et telefonnr.??

MVH Anders
Svar
Jeg har lige kigget i bladet 'Uremagasinet' nr. 7 fra i år.
Og stor var min overraskelse da jeg finder et ur med samme funktion som mit Elvstrøm, et Bulgari Diagono Professional Regatta.
Er der nogle der ved om det benytter samme værk ( Lemania ) som
Elvstrøm's eller om de har 'opkøbt' ideen??

MVH Anders
Svar
Anders - har også haft nogle problemer med mine to Elvstrøm ure, men heldigvis ikke samtidig Icon_e_wink

Elvstrøm Sails i Åbenrå (find tlf nummeret på nettet) har hjulpet mig med at få sendt urerne frem/tilbage til Italien.

Rygtet går dog på, at de ikke vil mere, idet italienerne ikke vil servicere....

Held og lykke - du må da gerne lade vide hvad der sker
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)