Svar: 4,199
Tråde: 300
Modtaget Likes: 603 i 381 svar
Givet Likes: 562
At last it has happened Brietlling have made a watch i really really like.With this great for the money caliber 01 power reserve 70 hrs column wheel chronograph they have really made a good maybe great watch.Every review i have read about this watch as been nearly 100 % positive.I think it looks great and is fantastic value for money.Just try to name any brand that gives you this watches features for less than 50000dk. Willy
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Svar: 1,173
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 2
Det er måske en tand for klassisk for mig, men der er ingen tvivl om at man får et godt ur til pengene.

Jeg har en gang prøvet det ur, som Micki havde til salg, og det fejlede ikke noget.
•
Svar: 6,129
Tråde: 559
Modtaget Likes: 151 i 91 svar
Givet Likes: 29
Jeg kan rigtig godt lide modellen. Man kan tydeligt se det historiske "hint" og at den er super flot og klassisk lavet. Samtidig er størrelsen rigtig fin for nutidens "mål", og dermed har Breitling ramt plet på mange punkter, synes jeg
De venligste hilsner, John
•
Joepete Skrev:Jeg kan rigtig godt lide modellen. Man kan tydeligt se det historiske "hint" og at den er super flot og klassisk lavet. Samtidig er størrelsen rigtig fin for nutidens "mål", og dermed har Breitling ramt plet på mange punkter, synes jeg 
Citat:
I have read so much about this new caliber John all positive.I think Brietling have done a fantastic job .You do not find many if any brands that give you this finish and 70 hour power reserve for the money.Brietling have taken a giant step up in my watch brand ratings.
- Jeg er engelsk - bor i Danmark, forstår dansk - men foretrækker at skrive på engelsk
•
Uret kunne være et super lækkert dress ur at bære ved særlige lejligheder, Rodney
•
Joepete Skrev:Uret kunne være et super lækkert dress ur at bære ved særlige lejligheder, Rodeny

You should see the one with blue dial mesh strap.I think it is a very good watch that does everything in my book

Willy
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Et virkelig lækkert ur Breitling har lavet der
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Ja, den må da i kassen engang ved lejlighed
•
Svar: 7,824
Tråde: 363
Modtaget Likes: 2,357 i 1,338 svar
Givet Likes: 1,829
Det er en hård prisklasse den ligger i men efter at have læst ind på uret og nydt billeder syntes jeg uret er pengene værd
og selv mesh lænken syntes jeg virker godt til uret,et "rigtig" chronograf værk og 7 days power reserve pakket smukt klassisk ind
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
•
Svar: 13,391
Tråde: 960
Modtaget Likes: 3,453 i 1,522 svar
Givet Likes: 754
Skal vi ikke lige have et wristshot?
Billede er nuppet på nettet herfra [url]"http://www.theprodigalguide.com/2011/02/14/talking-hands-on-the-new-breitling-transocean-chronograph-video/">http://www.theprodigalguide.com/2011/02 ... aph-video/[/url]
Klik evt. på linket og husk at se videoen

Hvis man ikke kender "Talking hands" så er de meget underholdende.
Der er mange videoer med dem og forskellige ure på nettet, hvis det har interesse.
Min mening om uret, er helt klart positiv. Et meget klassisk ur med et moderne touch.
Lige noget for mig faktisk........
•