HVAD har du haft på armen i dag??
pam5, det giver næsten sig selv Icon_e_surprised min pam0 er til rep/service Icon_cry og min pam82 er til salg dvs. den ikke bliver brugt Icon_e_sad
hehe og min pam5 er netop hjemvendt fra rep/service Icon_e_surprised
Svar
Tja......jeg har jo været på arbejde, selv om det er søndag, og dèr bar jeg mit Casio G-Shock. Men inden....og nu hvor jeg er kommet hjem igen....har jeg min nyerhvervning på : Fortis official cosmonauts chronograph Icon_cool
Svar
Har stået i mit værksted og skruet motorcykel det meste af dagen; men det er da blevet til min 1967 Speedmaster Proff. ST 145.012 med Cal. 321-værk på højre arm, og mit Revue Thommen på på venstre (Mads C. du har ikke levet forgæves Icon_e_biggrin )

Sådan et Revue Thommen er forresten et fedt ur til prisen - det er model Airspeed Xlarge 41 mm i dia. uden krone. Blå skive og blå-hvide visere - mit daglig-ur.

Nu kommer der snart en ny GMT Master II til, og den skal vel have et kvarter eller to på armen, nu må vi se... Icon_e_wink
Svar
Jeg startede dagen med at tage hundene med på jagt. Det betyder at jeg "går igennem". Det kan være hård kost gennem krat. over mudderhuller og kravlen over træstammer mv. Jeg havde mit Casio wave Ceptor på.

Efter hjemkomst og bad skiftede jeg ur til mit Omega Dynamic Automatic Chronograph. Et skønt ur, som jeg mest anvender til afslappet fritid i afslappet tøj.

Jeg er ikke bange for at mine Omegaer ikke kan tåle mosten på jagt, men jeg er bange for at tabe det i kampens hede. Tabte mit speedmaster på græsplænen engang jeg trænede hundene, men mærkede det heldigvis da det faldt af.

vh Baun
Svar
İmage

İmage

Martin
Svar
Det ser SK... godt ud sammen dèt dèr.......MUMS. Omend remmen er lidt for bred til hornene.

Fed combo Icon_razz
Svar
I dag?

Ingen!

Nøgle gang er det sjovt at ikke har et ur på.........

Icon_smil

mvh Manfred
Svar
Jeg måtte bare have mit IWC 3706 Flieger Chrono på, efter at have læst om Kristians tur til AMG i Tyskland på Paneristi. Det må have været den ultimative drengerøvs tur.
Svar
sea-dweller 16600
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)