Annoncering på vintageure.dk
Hej venner og lidelsesfælder,

lige en tanke jeg gerne vil lufte for jer:

Er tiden moden til helt at undlade sælgerdata ifm. annoncering på vintageure.dk? Evt. som en til-og fravalgsmulighed, således det er op til hver enkelt annoncør om man vil løbe en evt. risiko.

Personlig vil jeg ikke længere løbe den risiko der er ved at eksponere mit navn ifm. med en salgsannonce på nettet.... Icon_cry

Med venlig hilsen

Michael Reitzel
Svar
Kan godt forstå dine tanker, men....

Ligesom med terrorisme - skal vi allle gemme os væk ??

Nej det skal vi ikke, men man skal altid tænke sig om.

Og når man handler med større værdier som ure, så skal man tænke sig om.

Jeg tror ikke at det vil gøre stor forskel om ens navn er nævnt i en annonce - skal alle annoncemedier lukkes eller alle sælgere være 100% anonyme ??

Under alle omstændigheder skal køber og sælger mødes, og der vil altid være risiko for at køber ikke er hæderlig (??)

Lad os ikke ligge under for de kriminelle elementer !!

Med venlig hilsen
Vintageure.dk

Jan Kirk
Svar
Hej Jan,

tak for din hurtige tilbagemelding på mit indlæg.

Jeg kan kun være enig med dig i dine punkter. Vi bør inden for en fornuftig grænse ikke ligge under for den slags. Det er ligeledes uundgåeligt at sælger og køber skal mødes.
Men ved ikke at eksponere sit navn ifm. en salgsannonce, kan man i det mindste fratage syge elementer muligheden for at spore ens bopæl ud fra navnet, og efterfølgende røve ens hjem og værdier. Dette giver sælger en hvis tryghed. Nogle personnavne er lettere at spore end andre! Så kan man altid lige ligge parat i baghaven med sit LMG, når en interesseret køber skal møde op.

Med venlig hilsen

Michael Reitzel
Svar
Michael Reitzel Skrev:Så kan man altid lige ligge parat i baghaven med sit LMG, når en interesseret køber skal møde op.

Icon_e_biggrin
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Michael Reitzel Skrev:Hej Jan,

Så kan man altid lige ligge parat i baghaven med sit LMG, når en interesseret køber skal møde op.

He he ... Det ku' du li' hva' Michael - skyde en ben af sagesløse, så du
får lidt mere arbejde Icon_e_wink Icon_e_wink ... LOL

Icon_e_biggrin leJ - Kolding
Svar
...jeg vil naturligvis ikke opfordre nogen til at have, eller benytte sig af våben!

Selv benytter jeg mig af et par Norske Skovkatte af en særlig aggressiv afstamning.... Icon_cool

Mvh.

Michael Reitzel
Svar
Citat:Selv benytter jeg mig af et par Norske Skovkatte af en særlig aggressiv afstamning.... Icon_cool

Icon_e_surprised

Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin Icon_e_biggrin
Svar
Thjaa, jeg må erkende, at den eneste grund til, at jeg blot hedder "Bjørn E" er at vi kun er to i Danmark (hele verden formentlig) med mit navn. Og jeg gider simpelthen ikke øge min risiko for ubudne gæster ved at man kan gå direkte fra dette forum til min hoveddør med et brækjern.

/Bjørn.

PS: Michael, avler du på de der krigeriske katte? Icon_cool
Svar
Hvis de vil finde dig skal de nok gøre det med eller uden navn og adresse medmindre du benytter en internetcafe og så vil mange købere nok vende ryggen til, jeg vil jeg ihvertfald.

MVH Peter
Svar
Jeg vil nu alligevel foreslå man som annoncør havde en valgmulighed. Så må det være op til sælger om man vil løbe risikoen eller ej Icon_exclaim Det er muligt visse stædige tyveknægte vil finde ens bopæl i sidste ende, hvis det nu engang er lige præcis den de gerne vil ind i, men ligesom tyvene oftest vælger de huse uden nogen form for tyverisikring - da det er det letteste - vil de nok også også udse deres ofre blandt dem med synlige kontaktoplysninger. Det er nu engang det letteste, da det giver dem mulighed for at aflægge deres "besøg", uden først at skulle i kontakt med sælger Icon_evil
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)